Khaya Ivorensis Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) ........ Endret 4. november 2009 av Khaya Ivorensis Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har du aktivert trådløst på laptopen? Det er en egen tast for dette. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Ja, det har jeg. Jeg kan koble meg til det trådløse nettverket, men jeg kan verken sende eller motta data. Det virker i praksis som om ADSL-regningen ikke er betalt , men jeg vet det ikke er problemet siden jeg kommer meg på nett uten problemer hvis jeg kobler direkte fra modem til PC. Lenke til kommentar
Major Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 skjekk om kablene til ruteren er i orden, prøv og butt ledninger og sånnt Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har prøvd det, spiller ingen rolle hvilken kabel jeg bruker, og jeg vet at begge kablene fungerer Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Hvis du går inn i D-linken (mener å huske det er 192.168.0.1) under arkfanen "Status". Scroll litt ned og du finner to grå knnapper det står DHCP Release og DHCP Renew (hvis jeg ikke husker helt feil). Trykk på DHCP Renew slik at denne er "connected" og prøv å kom deg på nett igjen. EDIT: Rettet littegrann Endret 20. oktober 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Ok, dette skal testes! Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Hvis du går inn i D-linken (mener å huske det er 192.168.0.1) under arkfanen "Status". Scroll litt ned og du finner to grå knnapper det står DHCP Release og DHCP Renew (hvis jeg ikke husker helt feil). Trykk på DHCP Renew slik at denne er "connected" og prøv å kom deg på nett igjen. EDIT: Rettet littegrann 7113513[/snapback] Veit du hva? Det funka! Min kjære, reddende engel! Vet du forresten om noen som vil kjøpe en ødelagt router som faktisk ikke var ødelagt i det hele tatt likevel? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Bare husk det! De har en tendens til å "disconnecte" under strømbrudd eller nettutfall Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Det kan stemme vanvittig bra, siden det var lyn og torden dagen før nettet sluttet å fungere. Også derfor jeg først trodde at routeren var gåen Igjen, takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå