Betenkt Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hvor bestemmer jeg instillinger for formen, eks hva som skjer med besvarelsen når man klikke rsubmit o.l. ? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) I koden <form action="adresse/til/fil/som/skal/behandle/foresporsel.php" method="post"> Endret 20. oktober 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Og hvordan endrer jeg KODEN Ikke finne HTML-editing NOE STED :@ Når jeg sku publishe kom det opp en boks der jeg kunne bestemme ossen den sku behandle form-results. Satt at'n sku snede på e-post. La ut på nett men ingenting havner i mail boks :S Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Og hvordan endrer jeg KODEN Ikke finne HTML-editing NOE STED :@Når jeg sku publishe kom det opp en boks der jeg kunne bestemme ossen den sku behandle form-results. Satt at'n sku snede på e-post. La ut på nett men ingenting havner i mail boks :S 7115123[/snapback] DU må evt. ha et php script som behnadler formen, og sender e-posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå