shug Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Den durer sinnsykt høyt, jeg kan høre den bråke et etasje nedenfor, den bråker ikke mer når jeg holder på med masse på dataen, enn den gjør om jeg bare surfer på nettet. Hvilken vifte må byttes ut? Det er iallefall ikke skjermkortet Prosessorvifta / Strømforsyningen? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Den durer sinnsykt høyt, jeg kan høre den bråke et etasje nedenfor, den bråker ikke mer når jeg holder på med masse på dataen, enn den gjør om jeg bare surfer på nettet. Hvilken vifte må byttes ut? Det er iallefall ikke skjermkortet Prosessorvifta / Strømforsyningen? 7113169[/snapback] Det at den bråker slik at den kan høres til etasjen nedenfor kommer av vibrasjoner, jeg hadde samme problem, og løste dette ved å sette inn O-ringer til harddiskene. Det finnes forøvrig ganske mange tråder som omhandler støy-demping, ta et søk Lenke til kommentar
shug Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 nei asså det er ikke vibrasjoner pcen står inne i skrivebordet med puter rundt såeh :Phehe den bare durer som et helvete, som en bilmotor Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Åpne kabinettet, og legg øret inntil. Da finner du nok fort ut hvor lyden kommer fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå