Pilseboben Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Kjølpte meg en ekstra USB port for å sette på Abit sine korte (alle abits socket A kort sto det på komplett.no), men på hovedkortet der pluggen skal festes, er blindpluggen feil i forhold til ledningen, slik at får ikke satt den på. .... ..... <- slik så det ut på hovedkortet ..... .... <- slik var pluggen på ledninga.. (eller omvendt?) Stakk opp det ene hullet, slik at jeg fikk satt den på, men virker ikke :sad: "sukk" Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Hallo! Det eneste sikre er at du har fått feil. Men...hvis du sender meg din, så skal du få min. For jeg har en til KT7, og jeg har nettopp byttet til KR7A. JIm Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 10:10, skrev Jim Pec:Hallo!Det eneste sikre er at du har fått feil. Men...hvis du sender meg din, så skal du få min. For jeg har en til KT7, og jeg har nettopp byttet til KR7A.JIm Ellers takk :smile: , men jeg ringte komplett og fikk bekreftet at det var feil, så de skullesende meg en ny :smile: Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Fikk 2 nye fra Komplett idag, men virker fortsatt ikke :sad: e3r det noen med KT7-raid kort som kan fortelle meg hvor mange pinner det er på USB2 konntakten på hovedkortet? jeg har 4 øverst og 5 nederst. Pinnen opp til høyre mangler. er det sånn det skal være? HJELP ! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Du må skru den på i Bios også, me thinks. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 18:53, skrev LarsC:Du må skru den på i Bios også, me thinks. Tenkte på det jeg og, men finner ikke noe som ligner på det...? Finner ikke noe i manualen heller...... (har ikke lest den fra perm til perm da :wink: [ Denne Melding var redigert av: Bomboo på 2002-11-09 21:23 ] Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 hvor i biosen er det da? Det må da være noen av folka her inne som har hatt dette kortet og satt på ekstra USB porter. Noen må kunne forklare meg om det er noe hokus pokus her... :???: [ Denne Melding var redigert av: Bomboo på 2002-11-09 21:39 ] Lenke til kommentar
durabit Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 07:10, skrev Bomboo:......... <- slik så det ut på hovedkortet......... <- slik var pluggen på ledninga.. Jeg har det hovedkortet i min PC nr. 2. Pin layoutet er som du skisserer. Jeg har aldri testet ut om den fungerer. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 #W¤%&¤%&/%&/ nå blir jeg lei meg snart Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Det viste seg at alle kablene ( 3 stk) jeg fikk fra komplett.no var feil! En kompis har samme HK som meg men riktig kabel, så jeg sammenligna kablene. Ledningene på min kabel gikk krysset og var helt på jordet!! Så vi trakk ut alle kablene i kontakten og satte dem inn riktig, så virket det fint :smile: Men! ved første forsøk med den kabelen jeg fikk (som var feil) så tok gamepaden min kvelden (viste det seg i etterkant). Det var svidd en krets inni gamepaden. Dette skal jeg nok gå videre med mot komplett for å få erstatning. Har snakket med forbrukerrådet om dette, og de sa at det er komplet sitt ansvar når de har sendt meg feil deler. skal skrive mail ikveld, så får jeg se hva som skjer.... :???: dette er for dårlig da komplett. også 3 kabler da!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå