Sigmund_Freud Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei. Er det noen som vet om et javaprogram som tar skjermskudd? Jeg vet det er få telefoner det vil fungere på (ikke mange "dumme" telefoner utenom de nyeste SE-telefonene som har god multitasking og mulighet til å kjøre flere javaprogrammer samtidig) og at det kun vil fungere med en "selvutløser" ala Screenshot 2, men må vel finnes et eller annet? Lenke til kommentar
glosi Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Symbian har multitasking Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Symbian har multitasking 7113393[/snapback] Og jeg har et program til Symbian, det jeg linket til. Jeg leter etter et java-program (J2ME) så jeg kan ta skjermskudd av "dumme" telefoner (feks Nokia 6233 eller Sony Ericsson K800i). Endret 20. oktober 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ja, jeg lurer på det samme.. Har en K800i jeg også. Hva er mulighetene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå