Mato Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 er http://www.kvinneguiden.no/ en uoffesiell del av hw netverket , synes layoten på sidne er meget lik . og isåtilfelle hvorfår er da forumet deres adskit fra resten av nettverket ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Er vel mer offisiell, men vet ikke helt hvorfor de ikke samkjører forumene. Kanskje for å slippe masse pes fra nørds Er reklame på hw.no for kvinngeguiden, sett flere ganger. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Er en offisiell søsterside da de er eid av samme selskap. De har ikke samkjørt forumene da det ikke har vært ønsket av brukerene (Altså, ingen har sagt for eller mot). Tror vi godt kan klare oss med seperate foraer en stund til også. "Vis nye innlegg" hadde blitt litt for sær for min del Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 kunne jo vert kult og sammkjørt di forumene da , vi kunne deltat i litt "andre" diskusjons tema og kanske fått enda mere "friskt" blod inn hit , som ikke er så veldig nerdete Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg tror jentene/damene i kvinneguiden er glade for å slippe alle 14isene her inne jeg. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Believe me, det er nok av fjortisser der allerede! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 en annen ting er jo at HW og den gamle kjente delen av HW er flinke til å linke til kvinneguiden.no. Siden står blandt annet oppført hel øverst her på diskusjon.no, samt under "søstersider" på hw.no/gamer.no/amobil.no/osv... Er det ikke snart på tide at kvinneguiden "betaler" litt tilbake, altså linker tilbake til denne kjernen av nettsider? Ang. sammenslåing av forum har jeg sett at kvinneguiden tilbyr en betal-løsning, noe jeg vil tro strider imot diskusjon.nos policy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 En sammenslåing av kvinneguiden.nos forum og diskusjon.no er ikke planlagt, og vil ikke bli gjort noe med per. i dag. Med dette anser jeg tråden besvart og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg