XanderX Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg skal kjøpe nytt hk og fant en demo vare på netshop, der det sto dette,men hva betyr det? Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Demo, erstatning fra leverandør? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det betyr som regel at et hovedkort som var defekt har blitt sendt inn til leverandør og butikken har fått en erstatning tilbake. Siden erstatningen bare er hovedkortet og ingenting annet, blir det solgt som en nedpriset vare. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 så,det vil si at jeg ikke får driverne, vel det er vel ikke noe problem siden disse kan lastes ned sia sida demmes Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vanligvis får man bare hovedkortet, slik har det vært når jeg har kjøpt et og annet kort iallefall. Drivere og slikt er jo ikke noe problem nei, ligger jo som du sier som oftest på hjemmesiden til produsenten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå