Lakus Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Rikets Røst har tapt seg så utrolig. Første sesong med OJ, Elvestad, Eckbo og Zahid var uten tvil mye bedre enn det søplet de presterer idag. 7116377[/snapback] Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jesper var en helt idiotisk ide syns da jeg. 7116137[/snapback] Så mange som ikke likte Jesper?! Kanskje det bare er jeg og Grievdus som er lette å underholde Hva er det forresten som er så idiotisk med ideèn? 7121650[/snapback] Synes at det blir så tragisk når de "mobber" han Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Syns nå ikke de mobber han da. Mannen ser jo ut til å ha utrolig mye selvironi. Lenke til kommentar
rareben Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Espen Eckbos reportasjer var jo best da! Spesielt når han kommenterte sport. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 enig Jesper greiene er tragisk. For meg er dette mobbing av folk i hans situasjon. Orker ikke å se på det engang jeg. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Synes Jesper er noe av det bedre i RR for tiden, selv om det var bedre med Zahid i staben. Svensken er jo alltid selvironisk og kommer med en rekke hysteriske kommentarer. Jeg føler ikke det som mobbing i alle fall, og tror neppe det er meningen heller. Men sånn generelt sett så ser jeg på RR om jeg har lite å gjøre ellers, ikke fordi jeg tror det kommer til å bli hysterisk morsomt... For det er det sjelden det blir. Hun gamle dama ble "old news" allerede etter 2.gangen hun kom på showet. Hun prøver rett og slett for hardt, og det er ganske tydelig at hun må ta kommentarer rett fra manus. I tillegg kan jeg ikke fordra hun reporter dama... Otto har blitt altfor snill, og da er han ikke lenger så morsom, rett og slett. Men han måtte vel vokse opp en gang han også... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Otto har blitt altfor snill, og da er han ikke lenger så morsom, rett og slett. Men han måtte vel vokse opp en gang han også... 7132783[/snapback] Kan på mange måter si meg enig i det der, likte han bedre da han var frekkere og mere på hugget. Han er på en måte litt mer tam nå. Den beste perioden av karrieren hans var etter min mening, tiden med Torsdagsklubben og den første sesongen av RR, etter det har han tapt seg litt. Men for all del, ler fortsatt av mye av det han gjør... Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Han har jo fått en del trusler og Jeg hadde kanskje roet ned litt når hvis jeg begynte å få ammunisjon og trusselbrev i posten... hehe Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det beste var jo når Zahid ali og vennen hans skulle på jakt så drar vennen hans en håndpistol og skyter som en gangsta mens Zahid ali er redd som faen. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 enig Jesper greiene er tragisk. For meg er dette mobbing av folk i hans situasjon. Orker ikke å se på det engang jeg. 7131535[/snapback] Jeg føler det stikk motsatte. Når han er med på denne måten ler jeg med han, ikke av han. Samme måte med Zahid Ali. Det at han og de andre utlendingene driter seg ut og er selvironiske tror jeg gjør at flere får et positivt inntrykk av utlendinger generelt. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det beste var jo når Zahid ali og vennen hans skulle på jakt så drar vennen hans en håndpistol og skyter som en gangsta mens Zahid ali er redd som faen. 7139318[/snapback] Å som jeg lo av den episoden..Prøver å spore den opp på Web-TV nå Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Elvestads nye er geniale, når han utsetter folk for smerte under intervjuene, men det med chilien ble litt mye for meg, i og med at jeg veit for forjævlig det må være. Otto er god, og Jesper er litt morsom, selv om jeg føler at det er litt nedverdigende. Første sesong var uten tvil mest morsom! Sportskommenteringene til Eckbo er nok det beste som har vært, bortsett fra Svartingarna Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 hu gamle dama og Jesper er kjedelige... ser litt på det, men etter Zahid ali ble borte! blir det ikke så mye. Kjedelige greier. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Stygt å le av folk med cp, så jeg lar være, og føler heller ingen trang til det. Jesper er rett og slett ikke morsom i forhold til Zahid Ali, som er genial. Nå står vel Henrik øverst på lista, tett etterfulgt av hun gamle som har noen utsagn som får meg til å ramle av stolen. "Vi lever i 2006 vet du.." :!: Endret 24. oktober 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har selv en funksjonshemmet bror, riktig nok ikke celebral parese, men uansett. Jeg føler ikke at jesper sin opptreden i RR er mobbing av hanselv og andre i hans situasjon. Jeg mener det er viktig at Personer som er annerledes ikke blir ekskludert og gjemt bort fordi de er annerledes, og at det er viktig at personer som han blir mer kjent. I klassen min er det fler personer som bruker "cp" om et skjellsord. Noe som er et resultat av at personer med funksjonshemmede personer blir sett på som "dyr", og noen som er under oss "normale" personer. Jeg kan se på postene at vi har samme syn, men forskjelige meninger Elles må jeg si at det generelt har tapt seg og at jeg er veldig enig med zprmario. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Stygt å le av folk med cp, så jeg lar være, og føler heller ingen trang til det. Jesper er rett og slett ikke morsom i forhold til Zahid Ali, som er genial. Nå står vel Henrik øverst på lista, tett etterfulgt av hun gamle som har noen utsagn som får meg til å ramle av stolen. "Vi lever i 2006 vet du.." :!: 7142508[/snapback] Totally agree. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Liker ikke RR når lenger. Hun gamle dama er tåpelig, Jesper er ikke noe bra, og hun nye "reporteren" er drittdårlig. Rikets røst var på topp når Eckbo, Ali og Elestad var med. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Lite spørsmål: Har sjefen for Norwegian vært med 2 ganger? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Lite spørsmål: Har sjefen for Norwegian vært med 2 ganger? 7149321[/snapback] Det stemmer. Han med den merkelige latteren. :!: Endret 25. oktober 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå