jacoP Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Topic navnet sier det meste... Gledet meg som en unge da jeg hørte at Rikets Røst skulle begynne igjen, men jeg fant ut at RR uten Zahid Ali ikke var noe Det har gått en del episoder uten han nå... hva mener dere om det? Jeg mener det har tapt seg Ser fram til Julekalenderen Zahid Ali skal ha til jul, det blir sikkert morsomt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Så det forrige uke, det var faktisk ganske morsomt. Likte spesiellt hun gamle dama som later som hun er "jackass" og fjortis. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg synes Jesper fyller rollen til Zahid Ali knallbra! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Gamle dama er best! Men savner Zahid Ali ja. :/ Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Gamlingen prøver for hardt spør du meg, det blir bare for dumt. Selv om det i utgangspunktet skal være dumt så blir det ikke artig-dumt, hvis man kan si det på den måten. Zahid Ali derimot, han er dypt savnet. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg synes Jesper fyller rollen til Zahid Ali knallbra! 7113132[/snapback] enig! syns jesper er en av de tøffeste i rikes røst nå men ingen kan erstatte Zahid Ali det er sant Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jesper var en helt idiotisk ide syns da jeg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Rikets Røst har tapt seg så utrolig. Første sesong med OJ, Elvestad, Eckbo og Zahid var uten tvil mye bedre enn det søplet de presterer idag. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Selv er jeg ikke noe fan av Jesper, dog var jeg bare litt over middels begeistret for Zahid Ali. Jeg synes RR er rimelig morsomt, bortsett fra når det kommer litt odde artister/forfattere/andre til programmet for å bli driti ut, synes rett og slett synd på dem siden de må gå til slike skritt for å få oppmerksomhet Men for de som savner den forrige sesongen: Platekompaniet: Rikets Røst på DvD (..)her får du alle høydepunktene fra de tre sesongene som hittil har gått på tv(..) Endret 21. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Rikets Røst har vært godt likt lenge av meg,men etter at Zahid A.,forsvant og ble erstattet av Jesper,så synes jeg programmet har dabbet av betraktelig. Og hun eldre dama som gjør sitt beste for å være morsom med sitt tilgjorte fjortis språk synes jeg er for dumt. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hun gamle dama er best. Hun er morsom. Bare det at hun stiller opp i et sånt program er morsomt. Jesper derimot Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hun gamle dama er best. Hun er morsom. Bare det at hun stiller opp i et sånt program er morsomt. Jesper derimot 7120188[/snapback] Tror hun må være en av de morsomste bestemødrene Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jesper var en helt idiotisk ide syns da jeg. 7116137[/snapback] Så mange som ikke likte Jesper?! Kanskje det bare er jeg og Grievdus som er lette å underholde Hva er det forresten som er så idiotisk med ideèn? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Jesper og Bodil er morsomme til tider, men kan ikke erstatte den gamle gjengen med Elvestad, OJ, Zahid og Eckbo. Før kunne jeg ikke gå glipp av en episode, men nå bryr det meg ikke lenger. Det morsomste er vell innledninge til OJ. Var jo litt morsomt når Bodil skulle leke Jackass, men som sagt RR har tapt seg veldig! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jesper var en helt idiotisk ide syns da jeg. 7116137[/snapback] Så mange som ikke likte Jesper?! Kanskje det bare er jeg og Grievdus som er lette å underholde Hva er det forresten som er så idiotisk med ideèn? 7121650[/snapback] Jeg synes Jesper er genial. Best da han var karate trener og skullefå dama til å vise hvordan hun ville forsvare seg mot en funksjonshemmet^^ Eller da han var vekter og skulle beslaglegge gåstavene til gamle dama som sier "du kan ikek ta stavene det er folk som ikke kan gå uten" hvorpå han svarer "Det kan ikke jeg heller". Genialt :!: Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Jesper var en helt idiotisk ide syns da jeg. 7116137[/snapback] Så mange som ikke likte Jesper?! Kanskje det bare er jeg og Grievdus som er lette å underholde Hva er det forresten som er så idiotisk med ideèn? 7121650[/snapback] Jeg synes Jesper er genial. Best da han var karate trener og skullefå dama til å vise hvordan hun ville forsvare seg mot en funksjonshemmet^^ Eller da han var vekter og skulle beslaglegge gåstavene til gamle dama som sier "du kan ikek ta stavene det er folk som ikke kan gå uten" hvorpå han svarer "Det kan ikke jeg heller". Genialt :!: 7121818[/snapback] Helt enig! De to var de beste, men jeg syntes ikke at han som pikkolo og frisør var like genialt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Var ikkje det same utan Zahid Ali nei, den gamle dama synest eg ikkje er så veldig artig heller. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 zhaid ali var utlolig morsom, men den gamle dama var ikke værst Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Synes det fortsatt er bra jeg, ikke like bra, men fortsatt rimlig bra. Hun gamle er forresten hysterisk artig, "A-kjendis på vei, trekk til siden, a-kjendis på vei!" haha! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Litt kjipt at Zahid Ali ikke er med lenger ja, men skjønner at han vil prøve seg alene nå. Det ville vel alle og en hver gjort, men synes vel egentlig ikke programet har blitt dårligere. Jesper, Henrik, Sigrun og Bodil gjør en bra job sammen med Otto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå