Gå til innhold

Rikets Røst uten Zahid Ali

Anbefalte innlegg

Topic navnet sier det meste... Gledet meg som en unge da jeg hørte at Rikets Røst skulle begynne igjen, men jeg fant ut at RR uten Zahid Ali ikke var noe :nei:

Det har gått en del episoder uten han nå... hva mener dere om det? Jeg mener det har tapt seg

Ser fram til Julekalenderen Zahid Ali skal ha til jul, det blir sikkert morsomt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv er jeg ikke noe fan av Jesper, dog var jeg bare litt over middels begeistret for Zahid Ali.

Jeg synes RR er rimelig morsomt, bortsett fra når det kommer litt odde artister/forfattere/andre til programmet for å bli driti ut, synes rett og slett synd på dem siden de må gå til slike skritt for å få oppmerksomhet

Men for de som savner den forrige sesongen:

Platekompaniet: Rikets Røst på DvD

(..)her får du alle høydepunktene fra de tre sesongene som hittil har gått på tv(..)

riketsrost.jpg

Endret av Lomz
Lenke til kommentar

Rikets Røst har vært godt likt lenge av meg,men etter at Zahid A.,forsvant og ble erstattet av Jesper,så synes jeg programmet har dabbet av betraktelig. Og hun eldre dama som gjør sitt beste for å være morsom med sitt tilgjorte fjortis språk synes jeg er for dumt.

Lenke til kommentar

Jesper og Bodil er morsomme til tider, men kan ikke erstatte den gamle gjengen med Elvestad, OJ, Zahid og Eckbo. Før kunne jeg ikke gå glipp av en episode, men nå bryr det meg ikke lenger. Det morsomste er vell innledninge til OJ. Var jo litt morsomt når Bodil skulle leke Jackass, men som sagt RR har tapt seg veldig! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jesper var en helt idiotisk ide syns da jeg.

7116137[/snapback]

Så mange som ikke likte Jesper?! Kanskje det bare er jeg og Grievdus som er lette å underholde :huh:

Hva er det forresten som er så idiotisk med ideèn?

7121650[/snapback]

Jeg synes Jesper er genial. Best da han var karate trener og skullefå dama til å vise hvordan hun ville forsvare seg mot en funksjonshemmet^^

Eller da han var vekter og skulle beslaglegge gåstavene til gamle dama som sier "du kan ikek ta stavene det er folk som ikke kan gå uten" hvorpå han svarer "Det kan ikke jeg heller". Genialt :!:

Lenke til kommentar
Jesper var en helt idiotisk ide syns da jeg.

7116137[/snapback]

Så mange som ikke likte Jesper?! Kanskje det bare er jeg og Grievdus som er lette å underholde :huh:

Hva er det forresten som er så idiotisk med ideèn?

7121650[/snapback]

Jeg synes Jesper er genial. Best da han var karate trener og skullefå dama til å vise hvordan hun ville forsvare seg mot en funksjonshemmet^^

Eller da han var vekter og skulle beslaglegge gåstavene til gamle dama som sier "du kan ikek ta stavene det er folk som ikke kan gå uten" hvorpå han svarer "Det kan ikke jeg heller". Genialt :!:

7121818[/snapback]

Helt enig! De to var de beste, men jeg syntes ikke at han som pikkolo og frisør var like genialt :hmm:

Lenke til kommentar

Litt kjipt at Zahid Ali ikke er med lenger ja, men skjønner at han vil prøve seg alene nå. Det ville vel alle og en hver gjort, men synes vel egentlig ikke programet har blitt dårligere. Jesper, Henrik, Sigrun og Bodil gjør en bra job sammen med Otto. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...