ToreTrackdog Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har et adsl modem som også fungerer som router(hvis jeg har forstått det riktig) Tidligere i dag kjedet jeg meg fryktelig og logget meg på modemet fra nettleseren(192.168.1.1) og forandret innstillingene fra "router" til "bridge". Dette resulterte i at jeg ikke lenger klarer å logge meg på modemet fra nettleseren. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få logge meg på modemet/bridgen så jeg får satt tilbake innstillingene? Tore Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Du kjedet deg, så du gikk inn på modemet og begynte å endre på innstillinger? Hehe, herlig type! Uansett, sett fast IP-adresse på nettverks-kortet til 192.168.1.10, så vil du nok få koblet til modemet ditt igjen. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Resett routeren så kommer du innpå igjen. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Resett routeren så kommer du innpå igjen. 7112967[/snapback] Litt drastisk, ettersom det kan løses ved alternative metoder. Men ja, det fungerer Endret 20. oktober 2006 av jh_ Lenke til kommentar
ToreTrackdog Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Takker for hjelpa Problem solved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå