[email protected] Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Prøver å lage en helt enkel hjemmeside i flash, hvor jeg vil legge til link til underside (fra index side til feks portefolje). Noen som kan hjelpe meg? Helst forklart hvordan man går fram i flash som designer, ikke som html koder. html er sikkert kjekt å kunne, men dette er ikke noe jeg ønsker å bruke mye tid på å sette meg inn i. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 html er sikkert kjekt å kunne, men dette er ikke noe jeg ønsker å bruke mye tid på å sette meg inn i.Sett deg inn i HTML. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Flash brukes IKKE til "hjemmesider", og dette er en av de mange gode grunnene. HTML er blant de absolutt enklestene "språkene" å lære seg, så det bør du ikke være så redd for. Vis du på død å liv nekter å lese ordet HTML, så får du heller ty til en What-You-Se-Is-What-You-Get editor som Dreamweaver eller NVU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå