Gå til innhold

SE w850i. Noen spørsmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den finnes i hvit. Men om der er gitt ut enda vet jeg ikke.

Du dytter den opp.

Siden jeg ikke har sett den til salgs i hvit enda så har jeg ingen butikk å henvise til.

Det følger alltid med 1 GB minnekort.

Korte og enkle svar ;)

Endret av Mr-ISO
Lenke til kommentar
Har prøvd den, funker bra å ta bilder. Samme prinsipp som alltid på SE telefoner. Mobilen er skikkelig smooth ellers, og jeg må si, jeg fikk lyst på den! Det eneste som er dårlig med den, er navigeringstastene, som er ganske harde.

7113852[/snapback]

Med navigerings tastene så mener du de små runde rundt play/stop knappen ikke sant?

De så litt harde ut, men sikkert ikke noe værre en gitarstrengene på elgitaren min

Lenke til kommentar
Har prøvd den, funker bra å ta bilder. Samme prinsipp som alltid på SE telefoner. Mobilen er skikkelig smooth ellers, og jeg må si, jeg fikk lyst på den! Det eneste som er dårlig med den, er navigeringstastene, som er ganske harde.

7113852[/snapback]

Med navigerings tastene så mener du de små runde rundt play/stop knappen ikke sant?

De så litt harde ut, men sikkert ikke noe værre en gitarstrengene på elgitaren min

7116973[/snapback]

Om du leser gjennom tråden "Den store W850-tråden" som ligger under Rykter og Nykomlinger så ville du fått alle dine spørsmål besvart istedet for å opprette en egen tråd. Der er d også bilder og linker til sider der folk har tatt bildet med telefonen.

Endret av mortengutt
Lenke til kommentar

OBS: Den hvite blir nok en del hundrelapper dyrere da Walkman-logoen på den er i 24-karat gull!

Den hvite versjonen blir nok å se snart. Etter et raskt søk, ser det ut til at både den hvite og den sorte utgaven er å få i Storbritannia nå, så.. ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...