Piratpjokken Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Finnes den i hvit? vrir du den 180 grader eller "drar" du den opp? Billigste plass å kjøpe i hvit om det finnes (butikk eller online). Følger det med 1gb minnekort uansett? Eller må du kjøpe "pakkeløsning"? oppdaterer etter hvert! Lenke til kommentar
Mr-ISO Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Den finnes i hvit. Men om der er gitt ut enda vet jeg ikke. Du dytter den opp. Siden jeg ikke har sett den til salgs i hvit enda så har jeg ingen butikk å henvise til. Det følger alltid med 1 GB minnekort. Korte og enkle svar Endret 20. oktober 2006 av Mr-ISO Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Takktakk! Da får jeg vente litt da. Synest den så så fancy ut i hvit Om noen kunne informert meg (på tråden og PM), når den kommer ut i hvit hadde det vert fantastisk! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Kan noen forresten legge ut noen bilder som dere selv har tatt med telefonen så jeg får et litt 'rikere' inntrykk? Og hvordan er det å ta bilder med den? Klossete og ekkelt? Eller går det fint med litt trening? Endret 20. oktober 2006 av jalla`n Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har prøvd den, funker bra å ta bilder. Samme prinsipp som alltid på SE telefoner. Mobilen er skikkelig smooth ellers, og jeg må si, jeg fikk lyst på den! Det eneste som er dårlig med den, er navigeringstastene, som er ganske harde. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Har prøvd den, funker bra å ta bilder. Samme prinsipp som alltid på SE telefoner. Mobilen er skikkelig smooth ellers, og jeg må si, jeg fikk lyst på den! Det eneste som er dårlig med den, er navigeringstastene, som er ganske harde. 7113852[/snapback] Med navigerings tastene så mener du de små runde rundt play/stop knappen ikke sant? De så litt harde ut, men sikkert ikke noe værre en gitarstrengene på elgitaren min Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Har prøvd den, funker bra å ta bilder. Samme prinsipp som alltid på SE telefoner. Mobilen er skikkelig smooth ellers, og jeg må si, jeg fikk lyst på den! Det eneste som er dårlig med den, er navigeringstastene, som er ganske harde. 7113852[/snapback] Med navigerings tastene så mener du de små runde rundt play/stop knappen ikke sant? De så litt harde ut, men sikkert ikke noe værre en gitarstrengene på elgitaren min 7116973[/snapback] Om du leser gjennom tråden "Den store W850-tråden" som ligger under Rykter og Nykomlinger så ville du fått alle dine spørsmål besvart istedet for å opprette en egen tråd. Der er d også bilder og linker til sider der folk har tatt bildet med telefonen. Endret 21. oktober 2006 av mortengutt Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 OBS: Den hvite blir nok en del hundrelapper dyrere da Walkman-logoen på den er i 24-karat gull! Den hvite versjonen blir nok å se snart. Etter et raskt søk, ser det ut til at både den hvite og den sorte utgaven er å få i Storbritannia nå, så.. ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå