Gå til innhold

få ned krops fettet, beste måte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg brenner fett med Gerilja Kardio. Som det står i den artikkelen så brukte en person 8 uker på å få fettprosenten ned fra 13% til 6%. Og hver økt varer i bare 12 minutter hvor 4 er de tyngste mens de 4 første er oppvarming og de 4 siste er nedtrapping. 12 minutter daglig har jeg funnet ut er det beste for meg. Jeg har prøvd å drive kardiotrening i opptil 2 timer daglig på det meste, men det er helt uutholdelig i lengden. Jeg klarte ca 3 måneder med det kjøret, men det blir så jævla kjedelig i lengden. De 12 minuttene er tunge, men er verdt det så det monner. Jeg orker ihvertfall ikke å sitte på en sykkel og spinne 1-2 timer flere ganger, fått nok. Derfor synes jeg gerilja kardio er verdt det selv om man nesten "hoster blod" etterpå, hehe. Det er god sort for lungene ihvertfall.

Lenke til kommentar

1.Skaff deg kunnskap om kosthold og trening. Dette gjør deg bevisst på hva du bør og hva du ikke bør spise til de forskjellige tidene.

2.Kutt ned på "usunne" og tidskrevende aktiviteter som f.eks dataspill, da dette tar bort alt fokuset fra kosthold, og det ender gjerne opp med at du tar en kjapp sjokolade istedenfor å lage deg et skikelig måltid.

PGA forum-nerding har for eksempel kvelds-shaken min blitt 1 time for sein nå :(

3.Finn en aktivitet du er interressert i. Ytterst få liker å ta timelange forbrennings-marsjer eller knallharde intervaller med en gang man begynner å trene. Personlig gjorde styrketrening underverker, da dette ga meg motivasjon til å lære mer om trening og kosthold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...