skeleton91 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 skal snart ha et nytt kabinett. jeg så litt rundt og kom fram til at Aerocool AeroEngine Jr. i sort var det feteste, men syns det er litt kjipt med blått, får alle har det. så jeg tenkte at hvis jeg bytter alle vifter og lys med grønt. tror dere det er er en god ide? har et photoshop redigert bilde sånn at du kan se sån ca. hvordan det kommer til å se ut.trykk her;) har tenkt å to 8cm. grønne vifter i grillen bak( grillen skal byttes ut med to standar griller) *standar grill* hva syns/mener dere? på forhånd takk Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Enda råere med rødt lys, men det blir uansett mye bedre med grønt en blått. Mvh Erling Lenke til kommentar
skeleton91 Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Enda råere med rødt lys, men det blir uansett mye bedre med grønt en blått. Mvh Erling 7112614[/snapback] jo det kan være det men jeg liker best grønt Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Da bør du absolutt velge grønt, man skal velge det man selv liker. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Snakker vi fj0tiz ? blir fett med grønt, ingen tvil, men om 2år kommer du til å være piss lei å ønske deg et LianLi kabbis Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Det er om to år Han tar det han føler for, Aerocool kabinettene er ganske brae faktisk. Dog, de ser litt jalla ut med så masse plast(?)! Endret 20. oktober 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
skeleton91 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Det er om to år Han tar det han føler for, Aerocool kabinettene er ganske brae faktisk. Dog, de ser litt jalla ut med så masse plast(?)! 7115854[/snapback] ja, det er om 2 år!, men du er ikke den eneste som har foreslått lian li da, de er evig fete de å, men jeg har bare falt så får dette kabinettet liker bare ikke blått lys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå