mkon Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Fikk tatt bilde av en gitar jeg fikk av min bestefar. Har ikke fått satt på mikrofonen enda. Men ellers er gitaren ukjent for meg. Står Hagstrøm gitar fabrikk 52` inni den. Mer vet jeg ikke:D Noen som vet noe mer om denne? Endret 18. desember 2006 av darkz Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ta deg en titt på denne siden: Link. Masse gammel Hagstrøm info der. Geir Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Mitt gear Min elskede Ibanez s470 http://i102.photobucket.com/albums/m106/mrharam/KICX1520.jpg Gamlegitaren min, en eld gammel billig LP kopi. Blir utemt bare du ser på den og så godt som ubrukelige pickuper, men en svært behaglig hals å spille på http://i102.photobucket.com/albums/m106/mrharam/KICX1518.jpg Og selvfølgelig min fantastiske forsterker. En Phillpis D6550 (ikke at det kommer til å bety noenting for noen som helst) med intrigret kassetspiller, et must. http://i102.photobucket.com/albums/m106/mrharam/KICX1517.jpg Et konge effektbrett som gir meg så mye mer en jeg trenger http://i102.photobucket.com/albums/m106/mrharam/KICX1522.jpg Og ingen samling er komplett uten http://i102.photobucket.com/albums/m106/mrharam/KICX1519.jpg Kan egentlig ikke spille banjo da, men jeg kan i hvertfall 170 med Kaizers. Har lyst å lære meg å spille litt ordentlig banjo og 7363816[/snapback] Hva syntes du om Ibanezen? Har en slik selv og er meget fornøyd.. Lenke til kommentar
Axl@hw Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Særdeles fornøyd med min Fender Stratocaster, HW1 USA. Cube 30'en funker også helt topp til spilling hjemme i stua Fargen på gitaren forsvant helt fra det dårlige mobilbildet, så jeg slenger med et fra fender.com. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Får ordne bilder når jeg har kjøpt meg forsterker(skal skaffes finansmidler innen kort tid ).. Ok: Har en Standard Stratocaster® Black and Chrome (Special Edition) Yamaha DG-Stomp Denne kjøres forøvrig sammen med et PC-anlegg, noe som ikke er helt optimalt Planlegger en Roland Cube 30: Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Min gitar: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) min fender og ibanez 7658280[/snapback] Jeg er Ibanez elsker... Å fy faen den Ibanezen var fin! ---------------------------------------------- Mitt: Bare en litt smårolling i forhold til mange av dere, men min stolthet ESP LTD M-50 Min hadde bare den stanga for å senke alt litt ned med med en rosa-lille tufse garn med blått tufse garn på tuppen :!: , men den ble stjert/glemt og må kjøpe ny. Mange som ser og prøver den tror den kosta mye mer enn det den gjorde og er selv veldig fornøyd. Har en liten Roland 20x sammen med en V-amp 2 (som det er bilde av på forumet) og litt tolmodighet for lyd blir ikke lyden ganske ok. Er vel ikke akkurat å skryte av i forhold til dere, men har selv en Sax til 12-13k + munnstykke til det til 1.3k. Og et Yamaha PSR-740 keyboard som står hjemme. Endret 9. januar 2007 av Hidephix Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Min gitar:Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7684785[/snapback] Drar en god gammeldags LOL jeg... Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Min gitar:Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7684785[/snapback] Det der er det verste jeg har vært med på guitar hero. du kan ikke spille gitar jeg drar en LOL jeg og da xD Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Særdeles fornøyd med min Fender Stratocaster, HW1 USA. Cube 30'en funker også helt topp til spilling hjemme i stua Fargen på gitaren forsvant helt fra det dårlige mobilbildet, så jeg slenger med et fra fender.com. 7678879[/snapback] betalte for den? Lenke til kommentar
Axl@hw Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Særdeles fornøyd med min Fender Stratocaster, HW1 USA. Cube 30'en funker også helt topp til spilling hjemme i stua Fargen på gitaren forsvant helt fra det dårlige mobilbildet, så jeg slenger med et fra fender.com. 7678879[/snapback] betalte for den? 7685252[/snapback] 7200 over disk. Fant den billigere på nett, men foretrakk å ha en hyggelig kar bak disken å forholde meg til. -A Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg hadde aldri kjøpt gitar over nett! Den skal prøves ut. Strenger o.l går fint an å kjøpe på nett . Lenke til kommentar
mkon Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Prøver gitar i butikk, kjøper fra usa på nett...sparer en haug med tusener Det med guitar hero, tenkte om jeg hadde kjøpt meg det samt en billig epi eller squier, og deretter montert over elektronikk fra den kontrollern på den virkelige gitaren:D Det kunne blitt fett, siden guitar hero er så kjett med jalla plastikk gitar Endret 10. januar 2007 av darkz Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg lurer på om ikke bare jeg ønsker meg gitar til konfirmasjonen Er det smart eller? Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg lurer på om ikke bare jeg ønsker meg gitar til konfirmasjonen Er det smart eller? 7691849[/snapback] Tja, hvis noen i familien din har peil hva som er bra. Hvis ikke kan du komme til å angre Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg lurer på om ikke bare jeg ønsker meg gitar til konfirmasjonen Er det smart eller? 7691849[/snapback] Kjøp gitar for pengene du får i konfirmasjonen heller . Brukte litt av de pengene på gitar selv om jeg husker riktig, ganske lenge siden . Ble en Gibson Les Paul, den står fortsatt mitt hjerte nær. Lenke til kommentar
Krinor Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei! Kjekk tråd dette her. Jeg eier en god gammel B.C. Rich Wave fra 1983. Her er den: Jeg spiller den gjennom en V-amp2 og Boss BR-600. Holder også på å bygge en replika av en 1960 Fender Champ Amp (modell 5F1) Rørforsterker ja. Det er det eneste som duger. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 nå har jeg bare en Fender Strat Squier nybegynner gitar, og en utrolig simpel sprengt Marshall forsterker men snart (kanskje til våren) skal jeg kjøpe meg 1 Epiphone SG G400, en ok forsterker, en vreng-pedal (distortion og Overdrive) og en pakke med plektere (som for såvidt er forbruksvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå