AnaXyd Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Yey! Nå syntes jeg vi trenger en slik tråd for bilder av alle vakre gitarer, amper, effekter osv... Regler: - Dette skal helst være en tråd hvor vi bare legger ut bilder og diskutrer rundt det, ikkenoe off-topic greier. Det kan dere ta i gitartråden. - På hver post med et bilde må det være foklart hva som er avbildet! Det var de eneste reglene jeg kom på for øyeblikket! Så, da får jeg begynne da! Dette er da en Marshall MG100HDFX, og en Ibanez S-470. Tror toppen er en "rot-magnet" da mange ting samler seg der.. Og jo, dere ser litt av en Epiphone SG der også.. Kom med bildene folkens! Endret 20. oktober 2006 av AnaXyd Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Allright, dette kunne vi egentlig tatt i den store gittar greia, men fett nok. Mmmm, POD'n - verdens beste digitale dingseboms, gjør alt og mer <3 Og Gittarn... Gibson Explorer '76, en drøm å spille på spør du meg, og tilogmed kompiser av meg med RG'r skryter av hvor lettspilt den er. Låter ganske bra og, selvom det er no shit med elektronikken jeg må få årna med. Amp? Pføy, bruker stereon Funker bra nok med POD'n, faktisk. Men driver å kikker på diverse Fender amper ja... Trenger noe med fet clean. Uansett, noen andres tur nå Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Ønsket å ha en egen samletråd om dette serru.. Elsker å se på gitar utstyr! POD er noe jeg ønsker meg selv... Du anbefaler den eller? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Har ikke noe særlig utstyr enda. Men har nettopp fått ny bass. Kjempestolt Edit: Håper bassgitar får gå under her også Endret 20. oktober 2006 av jornan Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Har ikke noe særlig utstyr enda. Men har nettopp fått ny bass. Kjempestolt Edit: Håper bassgitar får gå under her også 7114630[/snapback] Wow!! Noe så sinnsykt! Dual bass har jeg aldri sett før! Er den digg? Hva er fordelene med 2 halser? Ser jo sinnsykt tøft ut da! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Den er grei å spille på. Problemet er når du sitter. Da er den øvre halsen veldig langt opp. Ellers er den grei å spille på. Egentlig ganske praktisk å ha double neck hvis du skal spille både fretless og vanlig. Nå spiller ikke jeg fretless, men lærer! Og da tenkte jeg at jeg kunne slå to fluer i en smekk. Trengte nemlig en 5 strenger også. Så da ble det 5 strenger fretted over og 4 strenger fretless under. Og mye billigere enn å kjøpt de hver for seg. Er forrsten 27 band på den. Det er heller ikke vanlig Endret 20. oktober 2006 av jornan Lenke til kommentar
EJN Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Inntil jeg får tatt et ordentlig bilde får dette mobilbildet duge - Det er en tidlig 70-talls Gibson LP Deluxe samt en Fender Japan 62RI-strat inn i en Marshall JMP50 fra 70-tallet den også. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Amp, pedaler og ein av gitarane. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Sweet, den PRS'n er så beyond deilig! Både å se- å spille på. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Den er ikkje så verst nei. Snart får den forhåpentelegvis selskap av ein Stratocaster eller LesPaul Studio. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Eg har ein røten newb elgitar, og ein liten forsterker, kva meir treng eg/bør ha? tenker på "pedal" som eg ikkje har greie på i det heile tatt, hvertfall ikkje pris osv. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Amp, pedaler og ein av gitarane. 7115607[/snapback] Må si du har noe å kose deg med! Eg har ein røten newb elgitar, og ein liten forsterker, kva meir treng eg/bør ha? tenker på "pedal" som eg ikkje har greie på i det heile tatt, hvertfall ikkje pris osv. 7115975[/snapback] Dette kan du ta iDen uoffisielle gitartråden. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Mye pent her gitt, får laste opp no bilder da jeg får tid Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Kor mykje måtte du ut med for Strat'en, Baron? Endret 21. oktober 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
EJN Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Var vel i overkant av 6k ny. Den er ekstremt digg, slår alle American Standards jeg har prøvd. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ikkje verre? Vurderer å snuse etter sushicaster i London. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Her litt av utstyret: 2 El gitarer Hamer xt custom med duncan mic`er Uber squier:P med alt skifta:P Rør forsterkern 50 watt Har en 52`modell halvakustisk og en hjemmelagd "halv akustisk" og :!: Endret 21. oktober 2006 av darkz Lenke til kommentar
Solid Liquidious Snake Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Skal me sjå, skal me sjå: Så de to siste tilskudda: Endret 22. oktober 2006 av Hans-K Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 gitarer:jeg har en esp ltd400bd og en blade. forsterker: vox ad 50vt. effekter: v-amp2. utstyret jeg bruker mest er esp'en og vox'en.... det blir så sinnsykt grom lyd ut av kombinasjonen. esp'en har EMG picupper og er for det meste i mahogni. vox'en er på 50wat og har rør i for-forsterkeren. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Stille det vart her gitt! Fyr løs med bilder folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå