Gå til innhold

Ubisoft skryter av Dark Messiah-musikk (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult. Ser virkelig frem til dette spillet. Flott med storslagen orkester musikk. Føles episk når du har slik musikk i ørene, er som om du tar del i en stor begivenhet.

Demoen har jeg rundet haugevis av ganger noe jeg vanligvis aldri gjør. Skjer alltid noe nytt hver gang. Det sier litt :)

Lenke til kommentar

Øyh, i første avsnitt hvor dere ramser opp ting som kommer klarte dere å glemme NWN2. Katastrofe! :)

Har ikke mulighet til å sjekke demo-greia nå, men hørtes virkelig tøft ut med sanskrift til musikken. Det å bruke "ekte" språk og ikke bare engelsk er noe alle i underholdningsbransjen burde tenke mer over.

Lenke til kommentar
Struper Gamer.no nedlastninger fra USA? Sitter i USA og pa HW's internett test skarer jeg fett, men jeg har alltid ala 0.5 til 0 kb/s nar jeg vil laste ned fra gamer.no??!!

7137135[/snapback]

Vi har satt en grense på tilsammen 2 mbit ut fra Norge på filserveren vår. Dette er for å unngå skyhøye regninger for utenlandstrafikk, som er svært dyrt. Vår gratis nedlastingstjeneste er et tilbud til våre lesere som befinner seg i Norge :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...