Joachim_F Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Dark Messiah of Might & Magic får et orkestralsk lydspor hvor koret synger på det eldgamle språket Sanskrit. Les mer Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Kult. Ser virkelig frem til dette spillet. Flott med storslagen orkester musikk. Føles episk når du har slik musikk i ørene, er som om du tar del i en stor begivenhet. Demoen har jeg rundet haugevis av ganger noe jeg vanligvis aldri gjør. Skjer alltid noe nytt hver gang. Det sier litt Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Øyh, i første avsnitt hvor dere ramser opp ting som kommer klarte dere å glemme NWN2. Katastrofe! Har ikke mulighet til å sjekke demo-greia nå, men hørtes virkelig tøft ut med sanskrift til musikken. Det å bruke "ekte" språk og ikke bare engelsk er noe alle i underholdningsbransjen burde tenke mer over. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 fra teksten: ette har blitt komponert av Cris Velasco og Sascha Dikicyan, som er to av de mest etterspurte komponentene i spillindustrien. Er de to komponentene i prisguiden? skal vel være komponistene Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Huffda... Har rettet det nå, og lagt inn NVN2 i det første avsnittet slik at ingen skal føle seg utenfor. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Dette spillet ser bare bedre og bedre ut Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 God musikk er viktig i spill! Gode nyheter. Gothic III soundtracket er også veldig bra, det skaper så mye bedre stemning. Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Struper Gamer.no nedlastninger fra USA? Sitter i USA og pa HW's internett test skarer jeg fett, men jeg har alltid ala 0.5 til 0 kb/s nar jeg vil laste ned fra gamer.no??!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Struper Gamer.no nedlastninger fra USA? Sitter i USA og pa HW's internett test skarer jeg fett, men jeg har alltid ala 0.5 til 0 kb/s nar jeg vil laste ned fra gamer.no??!! 7137135[/snapback] Vi har satt en grense på tilsammen 2 mbit ut fra Norge på filserveren vår. Dette er for å unngå skyhøye regninger for utenlandstrafikk, som er svært dyrt. Vår gratis nedlastingstjeneste er et tilbud til våre lesere som befinner seg i Norge :-) Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ah! Men da forstår jeg! ... Har prøvd å finne denne musikk.wma filen via google, men klarer ikke å finne en annen alternativ nedlenk til denne musikk\film-snutten... Er det noen som har en alternativ addresse å laste ned fra? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Høres meget vakkert ut, hvis det slår stemningen som musikken i Oblivion (noe jeg tror det gjør) så ser dette ut til å bli meget godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg