John P. Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Ja - altså som bruker Microsoft Intellimouse Explorer for Bluetooth på en bærbar maskin som har Bluetooth innebygget? Jeg tenkte at det da burde gå an å bruke musa på denne PCen uten å bruke USB Bluetooth-dongelen som fulgte med musa, for Bluetooth enheten i maskinen burde jo finne musa uansett. Og den gjør faktisk dét - den står oppført som en Bluetooth enhet som er funnet, men musa virker allikevel ikke. Intellipoint 5.5 er innstallert, og også Bluetooth driverne som ligger inne i PCen (Dell 9400). Noen som har noe erfaring med dette? Kan jo selvsagt bare koble inn USB dongelen, men tenkte kanskje jeg kunne klare å unngå det siden det er Bluetooth innebygget i PCen. Endret 20. oktober 2006 av John P. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 ...og atter en gang klarer jeg å løse mitt eget problem like etter at jeg spør. Beklager det. Til eventuell hjelp for andre som kan komme til å lure på det samme, kan jeg vel si at jeg rett og slett høyreklikket på Bluetooth ikonet i systray, valgte "Veiviser for Bluetooth oppsett", og så det andre valget ovenfra i menyen. Så gikk resten mer eller mindre av seg selv. Altså da uten den medfølgende USB-dongelen til musa. -Så takk til meg selv for hjelpa. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg bruker en MX900-mus og et Logitech Elite Keyboard direkte mot Blåtann innebygd i laptopen min (IBM ThinkPad R50), men dette fører til at musa mister spesialfunksjonene sine, så SetPoint-programvaren fungerer ikke som den skal :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå