applemania Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Jeg er snillest hittil. 7113457[/snapback] I beg to differ ... Jeg møtte opp på HW treffet 7112375[/snapback] 7115085[/snapback] Er det å være snill? Mot hvem, i tilfelle? Endret 20. oktober 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vet ikke om det er en god gjerning. Men tok han nye sjenerte gutten på jobb i hånden og hilste på han.. Gav han et stort smil og spurte litt om hvordan han syntes ting var å sånn. Jeg hadde syntes det var koselig i hvertfall. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Lånte pappa 1000 til et eller annet. Har vært snill i dag Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 I dag hjalp jeg tre kompiser som vanligvis gjør leksene sine. De skrev av KRL og Samf. Jag hjalp en dame med varene på butikken også, faktisk. Nok for i dag. 7113391[/snapback] hvis du lar folk skrive av leksene dine gjør du dem en bjørnetjeneste de slipper nedsatt orden, men mister litt pensum men hjelpe en dame med varene er veier absolutt opp personlig har jeg nettop stått opp så jeg har ikke hatt tid til å gjøre noen gode gjerninger, men de kommer nok... Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 I går var det en liten gutt som manglet tre kroner til bussen da vi skulle gå på, jeg ga han tyve også fikk han beholde resten. Jeg er snillest hittil. 7113457[/snapback] Jeg er enig med AnAnAs. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg ga katten min en klem! Og jeg lot to venner av meg prøve massasje stolen på metro bowling for mine penger! Snillest hittil Lenke til kommentar
brd Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 I går spilte vi fotball turnering og var fem utespillere og en innbytter. Den innbytteren fikk ikke spille så mye fordi laget ikke ville ha han. Men jeg ( snille meg) byttet meg selv ut mot han et par ganger slik at han fikk spille likevel. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 I går spilte vi fotball turnering og var fem utespillere og en innbytter. Den innbytteren fikk ikke spille så mye fordi laget ikke ville ha han. Men jeg ( snille meg) byttet meg selv ut mot han et par ganger slik at han fikk spille likevel. 7117242[/snapback] Snillest hittil imo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har allerede gjort dagens gode gjerning. Hjalp broren min å rydde før fattern kommer hjem. Nå føler jeg meg så tilfreds med det at jeg skal sette meg ned å bare være ego resten av dagen... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Er det å være snill? Mot hvem, i tilfelle? 7115774[/snapback] Ikke ta den frekke tonen. Det er snilt mot de andre som møtte opp på treffet. Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Vet ikke om det er en god gjerning. Men tok han nye sjenerte gutten på jobb i hånden og hilste på han.. Gav han et stort smil og spurte litt om hvordan han syntes ting var å sånn. Jeg hadde syntes det var koselig i hvertfall. 7116149[/snapback] Er ikke det ganske vanlig å gjøre? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 chris: I norge er det vel mest vanlig å såvidt se den andre i øynene før man lusker tilbake til noe som gagner seg selv. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 er med i Røde kors jeg,ergo jeg vinner neida neida men jeg hjalp en stakkars mann finne en butikk når jeg var på kjøpesenteret og flytttet meg når det kom en gammel dame som ville ha plass på benken der. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Gamle damer er man ikke hyggelige med. Noen er de er hyggelige men de fleste er sure, gamle megger som albuer seg forbi hele køen inn til bussen for å få sitte, i steden for å spørre. Jaja nok om det. Lagde middag idag og, til mamma kom hjem Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg kjøpte alkohol til en 15-åring i dag.. Hvet ikke helt om det kvalifiserer seg, men alikevel.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Tja. Fylte igjen noen hull i veien med grus. Det hjelper da nabolaget. Litt iallefall. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg sitter barnevakt, igjen. Satt i går, óg. Jeg er snill. Lar pappan min og samboeren hans få litt alenetid Lenke til kommentar
Namek Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Var en gammel mann som glemte kviteringen i pantemaskinen, var så snill at jeg ga den til ham. (var bare på sju kr men uansett ) Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg har fått 2 stykker til å tryne på ski i dag.... Er det gode gjerninger? Lenke til kommentar
Namek Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg har fått 2 stykker til å tryne på ski i dag....Er det gode gjerninger? 7974019[/snapback] Var det noen du kjente eller random folk? O.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå