g@bb@ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Vel, tenkte vi kunne sette opp en tråd for å se om vi gjør egentlig noen gode gjerninger om dagen? Min gode gjering i dag må vel være: Reiste med for en eldre kvinne på bussen, hjalp til med å få en barnevogn av bussen. Og husk, ingen gjering er for stor, ingen er for liten Endret 20. oktober 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Sett "My name is Earl" igjen? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) hehe, neida. Eller kanskje? En oppvåkning er bare sunt av og til. hehe. Men nå skal vi se hvor mange her som gjør en god gjerning for andre Endret 20. oktober 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
akarno Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Nå fikk du meg til å innse hvor kjip jeg kan være mot fremmede Gode gjerninger idag...? Jeg smilte til en nabo jeg gikk forbi? Ehh Pleier heller aldri å reise meg på bussen da jeg som oftest ikke enser noe (bok eller/og musikk ,sove = egen verden) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg møtte opp på HW treffet, nå slipper jeg flere gode gjerninger på et par år. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Først kjørte jeg Hylo til Døgnet så han fikk kjøpt burger, så kjørte jeg til sandefjord å henta typen etter jobben. Jeg er snill. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har vært medic i Bf i dag. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har vært medic i Bf i dag. 7112773[/snapback] Du kjenner det liksom varmer litt rundt hjerterota. :!: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har vært medic i Bf i dag. 7112773[/snapback] Du kjenner det liksom varmer litt rundt hjerterota. :!: 7112785[/snapback] Haha, dagens :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har vært medic i Bf i dag. 7112773[/snapback] Jeg er rørt.. Folk som deg.. Må bare si takk! Du gjøre verden til et bedre sted! Har jo gjort en god gjerning idag jeg og Drog på bakeriet for en kompis i friminuttet Også lot jeg en annen dude skrive av matteinnleveringa mi, som jeg seff hadde gjort riktig Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg tvang Pappa til å ta T-banen istedenfor bilen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hmm.. Dette var en hard nøtt. Det var vel ment som en nøtt? Jeg har jo laga middag til mamma når ho kom hjem fra jobb. Lenke til kommentar
reds Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 I dag hjalp jeg tre kompiser som vanligvis gjør leksene sine. De skrev av KRL og Samf. Jag hjalp en dame med varene på butikken også, faktisk. Nok for i dag. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Bar et partytelt ut til bilen til en skrøpelig mann som såvidt klarte å gå. Bar et bilbatteri fra kassen, opp til deledisken og ned igjen for en dame som heller ikke hadde så mye muskler at det gjorde noe og hadde tatt feil batteri. I går var det en liten gutt som manglet tre kroner til bussen da vi skulle gå på, jeg ga han tyve også fikk han beholde resten. Jeg er snillest hittil. Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Dagens gode gjerning var å spandere julebrus på 2 kompiser...ikke ofte jeg er så sjenerøs at det gjør noe... Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hjalp en kamerat med sin pc i dag Huff stakkars fyr har HP hjemme pc :S Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Bar et partytelt ut til bilen til en skrøpelig mann som såvidt klarte å gå. Bar et bilbatteri fra kassen, opp til deledisken og ned igjen for en dame som heller ikke hadde så mye muskler at det gjorde noe og hadde tatt feil batteri. I går var det en liten gutt som manglet tre kroner til bussen da vi skulle gå på, jeg ga han tyve også fikk han beholde resten. Jeg er snillest hittil. 7113457[/snapback] I beg to differ ... Jeg møtte opp på HW treffet 7112375[/snapback] Lenke til kommentar
Arang Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Avskriving teller ikke. Halvparten av alle vennene mine tenker jeg fikk over 2 i nynorsk utelukkende på grunn av meg. I dag har jeg ikke gjort så mye snilt, egentlig. Bortsett fra å (tydeligvis) få noen til å le. Lenke til kommentar
chris Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hjalp en dame hjem forleden helg. Hun satt på en benk i slottsparken. Hun var nokså nedfor stakkar. Kjærsten hadde vist ikke vært helt trofast. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er snill hele tiden jeg. Derfor vinner jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå