Gå til innhold

Beste LCD for under 10 000,-?

KiD

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt å gå til innkjøp av en LCD skjerm for under 10 000,-.

Lurte på om dere kan hjelpe meg litt da. Hvilken/hvilke er den/de beste LCD skjermen/-e til denne prisen?

Har lest en del overalt og har et par i sikte, bl.a:

Samsung 18" 181T, Samsung 19" 191T, Eizo 17" el 18" Flexscan L565 og LG 18" Flatron L1800P.

Har også hørt litt om NEC og ViewPoint, er de noe bra?

Må helst være en skjerm med responstid på 25ms og synsvinkel på 170 grader, da jeg også spiller en del.

Hvordan er disse skjermene egentlig til spilling? F.eks. til GTAIII eller SOF?

Noen forslag?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har eizo L365 nå og er veldig fornøyd med den, men er litt liten til mitt bruk (grafikk og programmering) så kommer til å skifte den ut med en Samsung 192T da denne skjermen er den jeg har råd til og er meget bra i de testene jeg har sett.

Du får kjøpt den på itButikken.no til rett over 8000 og det eneste som jeg engster meg for er at skjermen kommer til å ha en eller 2 døde pixler, men får satse på at den jeg får ikke har det.

(Itbutikken hadde ikke anledning til å sjekke dette så blir litt lottostemning før jeg fyrer den opp for første gang).

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte for ca. 1 mnd siden en 19" Viewsonic VX900 fra itbutikken og det er den beste LCD skjermen jeg har testet ut av denne størrelsen. Den kostet riktignok da kroner 10400.- men de 400.- kronene ekstra mener jeg absolutt skjermen er verdt. Den har ikke en eneste død pixel,et stilig sølv og sort design, samt mikrofon og høytalere som er intergrert i panelet, høtalerne er ikke til å vekke naboen med, men greie som en nødløsning når en sitter foran skjermen og jobber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...