strexx Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 hallo trenger virkelig codecpack til media playeren min.. noen som vet hvor jeg kan laste ned dette? Lenke til kommentar
bramat Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Bruker denne. Kødder ikke til pc'en sånn mange andre gjør.. Evt last ned fddshow om det dekker ditt behov, blir mye mindre rot og bedre bilde. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Jeg ville instalert et og et codec ettersom du trenger det. Du trenger alvorlig talt ikke flere en Xvid(spiller også Divx etc.) og h264 nå for tiden. Og kanskje også AC3filter i tilfelle du skal spille DVD som bruker AC3. Endret 20. oktober 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
strexx Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 den codecen på siden jeg fikk av bramat fungerte ikke... fikk ikke installert den... =/ Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Prøv å bruke G-Spot til å finne ut hvilken codec du mangler. Google den, hent den ned og installer. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 jeg lurer alltid på hvorfor man bare må ha codecer når man har spillere som ikke trenger alt dette tullet jetaudio f.eks. Aldri trengt å laste ned codec til ditt og codec til datt. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Fordi alle disse codec-løse spillerene ikke har all-verdens annet å skryte av enn at der er codec-løse? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 og at man får sett alt man vil uten å lete å legge inn masse codecer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det var det jeg sa ja, men ellers har de ikke noe å tilby Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Den tilbyr det jeg trenger for å få sett det jeg vil uten å ergre meg over manglende codecer. ikke rart du har mange innlegg. Og denne burde vel vært flyttet til codecs under programvare. Endret 20. oktober 2006 av halnes1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå