Hero Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg lurer på hva det heter når man er i transe i en drøm og ikke våkner fra den? Husker det er ett eller annet ord, men husker ikk eom det var engelsk eller norsk. mvh Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Tror det går under sterkt mareritt? Jeg hadde en slik en gang, var noe med Michael Jackson og en skyskraper. Jeg sprang rundt i huset, gråt, spydde og så ropte jeg at vikingene angrep.. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Lucid dreaming er det nok du tenker på, eller kanskje ikke Endret 20. oktober 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Drøm og ikke våkner? Koma? Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Koma var det første jeg tenkte også... Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Lucid dreaming er når du har kontroll over drømmene dine. Vil ikke kalle dette for det akkurat... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå