Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen henger seg.


Anbefalte innlegg

Som sagt, PCen henger seg hele jæ£$& tiden. Det skjer når jeg spiller spill. Jeg spiller ikke så mye men har spiller wow og trackmania, jeg aner ikke hva det er for noe. Jeg har denne PC`en :D <- klikk.

 

Den har ikke skjermkort, eller den har et innebygd som funker helt ok, en del hakking på de verste steden på wow og litt slikt men funker helt ok. Eller kan det vere temperaturen på CPU? isåfall finnes det et programm som jeg kan stille manuelt på cpu viften? strø,forsyning er på bare 150 W. men det burde vell ikke gjøre at pcen henger seg eller hur? jeg har dog bare 512 MB RAM men har 512 til liggende men den andre ramslotten er dau. Kan det ha noe med at jeg rett og slett har for lite RAM? jeg tror ikke det, så jeg aner ikke hva jeg skal teste lenger :no:

 

PCen kan henge seg i windows også om det er mange programmer som kjører samtidig, men har gått fint med andre pcer, så jeg aner ikke hva som feiler denne.

 

Noen svar hadde vert ypperlig :thumbup:

 

-Fred ut-

 

EDIT: eller kan det rett og slett vere en feil med windowsen min? jeg får ingen feilmldinger på oppstart, så jeg tviler på det også igrunnen.

Endret av SCV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som sagt, PCen henger seg hele jæ£$& tiden. Det skjer når jeg spiller spill. Jeg spiller ikke så mye men har spiller wow og trackmania, jeg aner ikke hva det er for noe. Jeg har denne PC`en :D <- klikk.

 

Den har ikke skjermkort, eller den har et innebygd som funker helt ok, en del hakking på de verste steden på wow og litt slikt men funker helt ok. Eller kan det vere temperaturen på CPU? isåfall finnes det et programm som jeg kan stille manuelt på cpu viften? strø,forsyning er på bare 150 W. men det burde vell ikke gjøre at pcen henger seg eller hur? jeg har dog bare 512 MB RAM men har 512 til liggende men den andre ramslotten er dau. Kan det ha noe med at jeg rett og slett har for lite RAM? jeg tror ikke det, så jeg aner ikke hva jeg skal teste lenger  :no:

 

PCen kan henge seg i windows også om det er mange programmer som kjører samtidig, men har gått fint med andre pcer, så jeg aner ikke hva som feiler denne.

 

Noen svar hadde vert ypperlig  :thumbup:

 

-Fred ut-

 

EDIT: eller kan det rett og slett vere en feil med windowsen min? jeg får ingen feilmldinger på oppstart, så jeg tviler på det også igrunnen.

7112188[/snapback]

 

 

e nok wow som er litt spaca .. har samme problemet sjøl

 

Hovedkort: ABIT KN8 SLI

skjermkort : Gainward BLISS 7900GT PCX 512mb TV dual dvi(golden edition)

strømfors:NorthQ 4001BX (400w)http://www.norek.no/k/ki.asp?sku=309427

 

+ 1gb ram (2x512mb )

 

System Information

------------------

Time of this report: 10/18/2006, 02:41:33

Machine name: BENJA

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)

Language: Norwegian (Bokmål) (Regional Setting: Norwegian (Bokmål))

System Manufacturer: NVIDIA

System Model: AWRDACPI

BIOS: Phoenix - Award BIOS v6.00PG

Processor: AMD Athlon 64 Processor 3200+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz

Memory: 1022MB RAM

Page File: 313MB used, 2145MB available

Windows Dir: C:\WINDOWS

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

 

e mange andre som har samme probleme med wow =(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...