Hr. Jenssen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Solgte dette spillet nok til at det kommer en ny etterfølger? Var jo ikke mange butikker som hadde Postal 2 engang... 7125174[/snapback] Jeg tror ikke disse folka går etter mainstream-spillerne, og jeg tror ikke de baserer spillene sine på suksess og penger. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvorfor skjer ikke det med de gode spillene som ikke selger? Som f.eks Beyond Good and Evil. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvorfor skjer ikke det med de gode spillene som ikke selger? Som f.eks Beyond Good and Evil. 7129234[/snapback] Fordi de er dyre og utvikle, i motsetning til de underutviklede og liksomkontroversielle postal spillene. Et av få spill jeg har god samvittighet for å ha lasta ned. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 "Liksomkontroversielle"? Postal-spillene er vel ærlig talt noen av de mest kontroversielle spillene vi har. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg liker litt sånn idiotisk og teit humor, og vold uten mening. Postal 2 var genialt. Gleder meg til å lage en liten "vei" med bensin som jeg tømmer ut, og så tenne på den ene enden. De daglige gjøremålene ble jo også fort kule. "Sign my petition please". Stakkars de som nektet. Lurer på hva slags spesielle våpen de har med denne gangen. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Blodet er genialt i Postal 2, måten det spruter opp vegger og tak, det drypper ned fra taket og lager en dam på gulvet. Måten det renner ned trapper, utrolig bra laget. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg gleder meg faktisk bare mer og mer. Minusene med 2'ern var at lastetiden var usaklig lang, og at oppdragene ble kjedelige. Nå, derimot, tror jeg det blir annerledes. Nå bruker de Source-motoren, så lastetider skulle vi ikke trenge bry oss mye om. Grafikken er jo knallfin, krever lite, og bruker kort tid på å laste inn. Må henge meg på TomFu-lasset. Lurer virkelig på hvilke "våpen" vi får bruke i 3'ern, hvis det liksom skal være enda mer kontroversielt. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Helt enig, det eneste jeg bekymrer meg for er at grafikken kanskje kan bli litt dårlig i forhold til andre spill, også håper jeg at det blir noe fremkomstmiddel, istedenfor at man må gå så langt hele tiden, det ble litt kjedelig å gå frem og tilbake hele tiden. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Dette var jo særdeles gledelige nyheter! Har enda til gode å spille Apocalypse Weekend, men det kommer! Akkurat passe hjernedødt. Det spillet er hva er det er. Prøver å ikke å gjemme manglende historie eller noe i obskure små beskjeder her og der. Gleder meg! Lenke til kommentar
Mr-Battle Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er ikke Postal ulovelig i norge og andre land?? har aldri sett det i butikker vertfall. ???????? Lenke til kommentar
Mr-Battle Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg for aldri tak i Postal 2.. finner det ikke i noen butikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg