ola_normann Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 hei! skal kjøpe meg mac og lurer på hvilket antivirus jeg bør bruke, og om jeg i det hele tatt trenger noe? Leste topic fra 04 der det sto at dette ikke var nødvendig, gjelder det fortsatt? Hvis ikke, noen anbefalinger på gode (og rimelige/gratis) program. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei. Nei, det er ikke nødvendig med virusprogram på Mac, og vil forhåpentligvis ikke bli det i fremtiden. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Det finnes, men er ikke vits for deg som bruker. Det hindrer bare spredning om jeg ikke tar feil Edit: Norton for Macintosh. Endret 20. oktober 2006 av Lars-H Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Ikke kjøp Norton, eller noe antivirus for din Mac. Den blir bare treigere av det... Endret 21. oktober 2006 av Slurt-is Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Norton er ganske bra men det e krevande Endret 21. oktober 2006 av Neddo Lenke til kommentar
ola_normann Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 taker og bukker , da gidder jeg ikke å bruke penger og krefter på antivirus. mener noen jeg driter meg nå, må de sifra Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Skal du ha antivirus på Mac'en, er det bare for en grunn: - Sikre at du ikke videresender mail/filer med virus til andre Windowsbrukere. Isåfall holder gratisalternativet ClamXav i massevis. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 jeg vil si at en dag vil det komme virus på alle typer maskiner. vil anbefale norton antivirus, men da må en fikse og trikse litt med forskjellige sider den ikke vil gå inn på. nei, ikke vanlige internettsider, men sånn som start.no sin e-post og tritrans.net. du kan også prøve avg sitt antivirus program. Det fungerer veldig godt. Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 hei! skal kjøpe meg mac og lurer på hvilket antivirus jeg bør bruke, og om jeg i det hele tatt trenger noe? Leste topic fra 04 der det sto at dette ikke var nødvendig, gjelder det fortsatt? Hvis ikke, noen anbefalinger på gode (og rimelige/gratis) program. 7112053[/snapback] Har mac selv og antivirus program er bare tull å ha.. Lover Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 jeg vil si at en dag vil det komme virus på alle typer maskiner. 7269278[/snapback] Joda, en dag vil det helt sikkert komme, men det hjelper ingenting å ha antivirusprogram hvis ikke programmet kjenner til viruset fra før... så siden det er null kjente viruser pr. dags dato, så blir det tullete å kjøpe noe mot noe som ikke finnes. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det står vel på hjemmesiden dems, at Mac har verdens beste innebygde antivirus/brannmur, gjør deg da selv en tjeneste og les... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det står vel på hjemmesiden dems, at Mac har verdens beste innebygde antivirus/brannmur 7273827[/snapback] Hvor står det at Mac OS har innebygget antivirus? Brannmur ja, men antivirus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå