scribbleh Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 hvis noen synes at ftp programmer er kompliserte så finnes det en annen utvei å få sia si ut på nett. Ved å lage en FTP mappe på datamaskinen din det er veldig enkelt og ganske lett og opdatere med. 1. Gå inn på mine nettverkssteder og på siden vil det stå til venstre "legg til et nettverkssted" Trykk deg inn der gå videre til du kommer til en liten textbox. 2.i textboksen skal din adresse til frp serveren din være. så hvis dette var min nett side så må jeg skrive inn "ftp://[email protected]/" så er det bare å trykke seg videre.. 3.Når du har trykket deg igjennom kommer det en liten popup som krever brukernavn og passord.. hvis du har bestilt domenet via domeneshop.no så kan du logge deg inn der og finne sånt veldig fort.. når du nå har trykket ok og logget deg inn så har du en mappe klar på mine nettverksteder som er en mappe for din ftp server.. :!: sa er det bare å gå inn og legge ut alt du måtte føle for å legge ut Håper dette hjelper noen Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Går bare inn i terminal og skriver ftp open brukernavn@adressetilftp. Har også en koble til tjener funksjon i MacOSX sin finder. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 1. Gå inn på mine nettverkssteder og på siden vil det stå til venstre "legg til et nettverkssted" Trykk deg inn der gå videre til du kommer til en liten textbox. 7112007[/snapback] Jeg finner ikke mine nettverkssteder. Er dette i menyen? I hvilken mappe? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg finner ikke mine nettverkssteder. Er dette i menyen? I hvilken mappe? 7160901[/snapback] Hvis du ikke vet hvor du finner mine nettverkssteder bør du ikke engang tenke på å sette opp FTP-server. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 1. Gå inn på mine nettverkssteder og på siden vil det stå til venstre "legg til et nettverkssted" Trykk deg inn der gå videre til du kommer til en liten textbox. 7112007[/snapback] Jeg finner ikke mine nettverkssteder. Er dette i menyen? I hvilken mappe? 7160901[/snapback] Skal hjelpe jeg hvis du trykker på startknappen så kan det hende den står på høyre side.. eller så står den på skrivebordet.. eller så kan du gå inn på "min datamaskin" og se til venstre.. hehe hcis ingen av disse funker for deg så kan du jo alltids bare søke etter mappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå