lfnsr Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei , jeg har ATI Radeon 1100 Xpress på en bærbar som jeg har lyst å overklokke! Jeg har prøvd Omega Drivere men når jeg dobbel klikker på ATI Tray Tools kommer det opp Windows feil..dumping av fysisk minne og datan skrur seg av:( Noen har noen ider om hva jeg kan gjøre? Når jeg spiller Counter Strike 1.6 har jeg 20-40 i FPS:( Hjelp! Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 oc er for stasjonære. Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tror det skal gå å klokke bærbare i alle fal noen. Dumping av fysisk minne fikk jeg og da jeg klokka CPU og Mhz på ram var forstor i forhold til volt. Jeg har og hatt problemer med tray tool prøv med ati tool Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Det er ikkje anbefalt å klokke bærbare maskiner sidan det fører til varme og ustabilitet. Dessuten er dei fleste bærbare låst for overklokking. Endret 23. oktober 2006 av Elensar Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Vis du overklokker en bærbar har du veldig stor sjans for at den blir overopphetet. De fleste bærbare er nok sperret for oc og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå