Kris R Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har et litt rart problem med Gothic 3(som faktisk er skitbra). Ganske tidlig i spillet, fikk jeg oppdrag å drepe noen orker oppe ved en farm. De første orkene gikk lett, men så døde jeg. Den siste orken ranet meg og gikk noen meter bortover. Da jeg våknet opp etter noen sekunder, skulle jeg ta hevn og få igjen pengene. Dessverre klarte jeg det ikke. Jeg banket han fullstendig, men han døde aldri. Han ble bare stunnet, lå et halvt minutt på bakken før han reiste seg igjen. Jeg prøvde igjen, men han ble bare stunnet. Etter veldig mange forsøk, ble jeg lei og kastet en fireball på han. Da døde han umiddelbart, jeg fikk xpen og klarte oppdraget. Så spørsmålet mitt er; hvordan DREPE med sverd? Jeg fikk det til på starten av spillet, og med de 4 første orkene ved farmen. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har et litt rart problem med Gothic 3(som faktisk er skitbra). Ganske tidlig i spillet, fikk jeg oppdrag å drepe noen orker oppe ved en farm. De første orkene gikk lett, men så døde jeg. Den siste orken ranet meg og gikk noen meter bortover. Da jeg våknet opp etter noen sekunder, skulle jeg ta hevn og få igjen pengene. Dessverre klarte jeg det ikke. Jeg banket han fullstendig, men han døde aldri. Han ble bare stunnet, lå et halvt minutt på bakken før han reiste seg igjen. Jeg prøvde igjen, men han ble bare stunnet. Etter veldig mange forsøk, ble jeg lei og kastet en fireball på han. Da døde han umiddelbart, jeg fikk xpen og klarte oppdraget. Så spørsmålet mitt er; hvordan DREPE med sverd? Jeg fikk det til på starten av spillet, og med de 4 første orkene ved farmen. 7111884[/snapback] Stå over han mens han ligger på bakken og holde inne høyre museknapp mens du klikker venstre Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Konkrete spørsmål av denne typen skal under "Spørsmål og svar". Sidan dette er eit PC-spel er "Spørsmål og svar - PC" den rette kategorien. Eg la og til speltittelen i emnetittelen. Det er ikkje så lett å vite kva det er snakk om når det bare er eit spørsmål om korleis ein kan drepe. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Vel, jeg skulle gjerne hatt en Gothic-kategori jeg, men det gidder dessverre ikke dere å lage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå