Gamlemor Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Er det bare meg eller dette bare tøys og tull? Jeg kan nesten forstå skoleniform, men å ikke å lov til å bruke jeans fordi det kan ripe opp trappa(som dagbladet så fint kaller det)? Hadde jeg gått på den gjeldene skolen hadde jeg møtt opp i olabukse og gnidd rumpa mi mot "trappa". *edit: leste ferdig artikkelen etter jeg posta fant ut at det bare er en oppfordring * *lese ferdig artikkelen neste gang han skal poste noe* link Endret 20. oktober 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vi kan jo samle en liten gjeng og gjøre akkurat det. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Burde kanskje valgt et slitesterkt materiale til trappa? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Er det bare meg eller dette bare tøys og tull? Jeg kan nesten forstå skoleniform, men å ikke å lov til å bruke jeans fordi det kan ripe opp trappa(som dagbladet så fint kaller det)?Hadde jeg gått på den gjeldene skolen hadde jeg møtt opp i olabukse og gnidd rumpa mi mot "trappa". *edit: leste ferdig artikkelen etter jeg posta fant ut at det bare er en oppfordring * *lese ferdig artikkelen neste gang han skal poste noe* link 7111860[/snapback] Kanskje du er litt sliten etter gårsdagen ... Jeg mener at disse rampeungene utstyres med heldekkende rosa bunnysuit's Det får være måte på hærverk ... eller ikke Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg mener at disse rampeungene utstyres med heldekkende rosa bunnysuit's Det får være måte på hærverk ... eller ikke 7112580[/snapback] Det kalles seksuell trakassering det vet du, i hvert fall av jentene Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg mener at disse rampeungene utstyres med heldekkende rosa bunnysuit's Det får være måte på hærverk ... eller ikke 7112580[/snapback] Det kalles seksuell trakassering det vet du, i hvert fall av jentene 7112607[/snapback] Jeg ser heller for meg guttaboys som ruller seg på idrettsplassen iført stæsjet ... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Herregud! Hva med heller og bygge en "Trapp" som tåler klær Idioti Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Nå handler det ikke om et forbud da... Lærerne har oppfordret til bruk av andre bukser enn olabukser. Intet forbud med andre ord Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Nå handler det ikke om et forbud da... Lærerne har oppfordret til bruk av andre bukser enn olabukser. Intet forbud med andre ord 7112791[/snapback] Det er fortsatt teit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det er fortsatt teit. 7112828[/snapback] Akkurat DET er jeg fullstendig enig i... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det er fortsatt teit. 7112828[/snapback] Akkurat DET er jeg fullstendig enig i... 7112871[/snapback] Men kan ikke lage noe slikt på en skole og tro man kan unngå slitasje. Det blir for dumt. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Man bygger en skole som ikke tåler å bli brukt... Smart! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Man bygger en skole som ikke tåler å bli brukt... Smart! 7113340[/snapback] Enig, kan ikke akkuratt heller skjønne hvordan jeans kan slite ut trappa. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Man bygger en skole som ikke tåler å bli brukt... Smart! 7113340[/snapback] Enig, kan ikke akkuratt heller skjønne hvordan jeans kan slite ut trappa. 7114512[/snapback] Trappa er også brukt som et samlingsted... De er visst redd for at naglene i olabuksene skal ripe opp treverket når elvevene sitter der. Endret 20. oktober 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Man bygger en skole som ikke tåler å bli brukt... Smart! 7113340[/snapback] Enig, kan ikke akkuratt heller skjønne hvordan jeans kan slite ut trappa. 7114512[/snapback] Trappa er også brukt som et samlingsted... De er visst redd for at naglene i olabuksene skal ripe opp treverket når elvevene sitter der. 7114578[/snapback] Haha, så LOL (vet det var et dårlig passende ord ) er det ikke bare bedre å innføre forbud mot å sitte i trappa, istedenfor (som jeg har forstått) å oppfordre elevene til å ikke bruke olabukse... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Haha, så LOL (vet det var et dårlig passende ord ) er det ikke bare bedre å innføre forbud mot å sitte i trappa, istedenfor (som jeg har forstått) å oppfordre elevene til å ikke bruke olabukse... 7114644[/snapback] Poenget blir vel at de faktisk lagde trappa slik for at den kunne brukes som samlingsted. I stedet for å samles i f.eks. gymsalen e.l. Endret 20. oktober 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 news-update: Varden.no ta.no Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Øh er det bare meg, eller ser gutter mer femi ut en da jeg var på dems alder? Vel merkelig sak som ikke fortjener dekning hvis du spør meg Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Øh er det bare meg, eller ser gutter mer femi ut en da jeg var på dems alder? Hmm, er navnene satt i rett rekkefølge i forhold til hvordan de sitter på bildet? Ikke godt å si, men jeg trodde først det var tre jenter og en gutt. Dette er jo klart når det ikke er vanlige olabukser som blir forbudt, men bare bukser med ekstra nagler i forhold til vanlige olabukser som kan skrape treverket som blir frarådet. Uansett syntes jeg de burde laget skolen i noe mer slitesterkt enn lakkert tre dersom målet var at det ikke skulle bli slitt. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Slike ting bestemmes av "arkitektretards" som ikke har peiling på hvordan ting funker i praksis, ikke klarer å forestille seg noe annet enn "hvor skjønt det blir" eller hvordan den virkelige verden utenfor nesa deres virkelig er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå