Gå til innhold

Olabukseforbud ved vestsiden skole!

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller dette bare tøys og tull? Jeg kan nesten forstå skoleniform, men å ikke å lov til å bruke jeans fordi det kan ripe opp trappa(som dagbladet så fint kaller det)?

Hadde jeg gått på den gjeldene skolen hadde jeg møtt opp i olabukse og gnidd rumpa mi mot "trappa".

*edit: leste ferdig artikkelen etter jeg posta :p fant ut at det bare er en oppfordring * *lese ferdig artikkelen neste gang han skal poste noe*

link

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Er det bare meg eller dette bare tøys og tull? Jeg kan nesten forstå skoleniform, men å ikke å lov til å bruke jeans fordi det kan ripe opp trappa(som dagbladet så fint kaller det)?

Hadde jeg gått på den gjeldene skolen hadde jeg møtt opp i olabukse og gnidd rumpa mi mot "trappa".

*edit: leste ferdig artikkelen etter jeg posta :p fant ut at det bare er en oppfordring * *lese ferdig artikkelen neste gang han skal poste noe*

link

7111860[/snapback]

Kanskje du er litt sliten etter gårsdagen ... :whistle:

Jeg mener at disse rampeungene utstyres med heldekkende rosa bunnysuit's :w00t: Det får være måte på hærverk ... eller ikke :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg mener at disse rampeungene utstyres med heldekkende rosa bunnysuit's  :w00t: Det får være måte på hærverk ... eller ikke :whistle:

7112580[/snapback]

Det kalles seksuell trakassering det vet du, i hvert fall av jentene

7112607[/snapback]

Jeg ser heller for meg guttaboys som ruller seg på idrettsplassen iført stæsjet ... :love:

Lenke til kommentar
Man bygger en skole som ikke tåler å bli brukt... Smart!

7113340[/snapback]

Enig, kan ikke akkuratt heller skjønne hvordan jeans kan slite ut trappa.

7114512[/snapback]

Trappa er også brukt som et samlingsted... De er visst redd for at naglene i olabuksene skal ripe opp treverket når elvevene sitter der.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Man bygger en skole som ikke tåler å bli brukt... Smart!

7113340[/snapback]

Enig, kan ikke akkuratt heller skjønne hvordan jeans kan slite ut trappa.

7114512[/snapback]

Trappa er også brukt som et samlingsted... De er visst redd for at naglene i olabuksene skal ripe opp treverket når elvevene sitter der.

7114578[/snapback]

Haha, så LOL (vet det var et dårlig passende ord :innocent: ) er det ikke bare bedre å innføre forbud mot å sitte i trappa, istedenfor (som jeg har forstått) å oppfordre elevene til å ikke bruke olabukse... :whistle:

Lenke til kommentar
Haha, så LOL (vet det var et dårlig passende ord :innocent: ) er det ikke bare bedre å innføre forbud mot å sitte i trappa, istedenfor (som jeg har forstått) å oppfordre elevene til å ikke bruke olabukse... :whistle:

7114644[/snapback]

Poenget blir vel at de faktisk lagde trappa slik for at den kunne brukes som samlingsted. I stedet for å samles i f.eks. gymsalen e.l.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Øh er det bare meg, eller ser gutter mer femi ut en da jeg var på dems alder? :ermm:

Hmm, er navnene satt i rett rekkefølge i forhold til hvordan de sitter på bildet? Ikke godt å si, men jeg trodde først det var tre jenter og en gutt.

Dette er jo klart når det ikke er vanlige olabukser som blir forbudt, men bare bukser med ekstra nagler i forhold til vanlige olabukser som kan skrape treverket som blir frarådet.

Uansett syntes jeg de burde laget skolen i noe mer slitesterkt enn lakkert tre dersom målet var at det ikke skulle bli slitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...