TommyGun77 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er for tiden høgskole student og fikk plutselig noen uforutsette tannlegeutgifter. Hørte av en kamerat at det var mulig å få et skjema hos tannlegen som kunne leveres på trygdekontoret slik at jeg fikk tilbake en del av utgiftene mine. Noen som vet om dette stemmer? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 I følge kollegaen min som fikk trekt to visdomstenner, så skal det stemme. Hør med tannlegekontoret ditt, eventuelt trygdekontoret. De kan nok gi deg sikkert svar. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Flotte greier, får håpe det stemmer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Grøss og gru. Tannleger er SVINdyrt. Tror det finnes et sånt skjema, ja. Hør med tannlegekontoret ditt, eller trygdekontoret. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg fikk dekka det av sosialkontoret da jeg var arb.ledig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå