Gå til innhold

Dell Inspiron 6400

nilsa1

Anbefalte innlegg

Skulle bare hjelpe leieboeren som hadde fått desktopen på tvers på sin Dell Inspiron 6400. Min løsning var å fjerne drivere for kort og skjerm, og så restarte.

Det gikk greit med kortet, men XP finner ikke skjermdriverne, og installerer "Standardskjerm". På en PC med widescreen er ikke dette særlig heldig.

RecoveryCD? "Var det med noe sånt?"

Dell download - finner ikke noe for skjerm til Inspiron 6400.

Noen råd om hvordan jeg kan hjelpe dem? Driveren må jo ligge der et eller annet sted ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri brukt skjermdrivere selv, så det finnes veier utenom. Så lenge du vet oppløsningen på skjermen (LCD) og du har mulighet til å endre denne selv, er du sikret :) Ifølge noen spesifikasjoner jeg fant, kjører skjermen 1280x800 på et Intel Media Accelerator 950 kort.

Lenke til kommentar
Har aldri brukt skjermdrivere selv, så det finnes veier utenom. Så lenge du vet oppløsningen på skjermen (LCD) og du har mulighet til å endre denne selv, er du sikret :) Ifølge noen spesifikasjoner jeg fant, kjører skjermen 1280x800 på et Intel Media Accelerator 950 kort.

7112179[/snapback]

Det er det som er så merkelig - får bare opp mulighet for å kjøre 1024 x 768.

Kan vel også være skjermkortdriveren. Husker ikke helt hvilket kort maskinen finner, men det er noe merkelig, for den insisterer på å installere to versjoner, for så å stoppe (rødkrysse) den ene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...