anette-1992 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Og så har den blitt brukt en gang til å sende en melding før meg.. Jeg satte inn simkortet og batteriet men så måtte jeg lade den fordi den ikke hadde batteri nok. Når den var litt over halvfull så prøvde jeg dra ut laderen for å se på den, for det funker ikke se på mobilen imens den lader :S Er dette sånn dt skal være? kan jeg ikke se på mobilen imens den lader, det er jo ikke sånn man må lade den helt opp i starten når man får den, siden den har jo blitt brukt en gang.. Litt rotete skrevet men håper noen kan svare meg Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Er den kjopt brukt? Om den er det, ta kontakt med selger...! Lenke til kommentar
anette-1992 Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Er den kjopt brukt?Om den er det, ta kontakt med selger...! 7111739[/snapback] Den er ny men brukt en gang til å sende en melding Lenke til kommentar
anette-1992 Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Er den kjopt brukt?Om den er det, ta kontakt med selger...! 7111739[/snapback] Den er ny men brukt en gang til å sende en melding 7111749[/snapback] Nå funket det Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Flotters. Gjorde du noe, eller bare virket det plutselig? Lenke til kommentar
Lena K Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Den ene meldingen som er sendt er vel mest sannsynlig en bekreftelsesmelding eller noe i den duren. En venninne av meg fikk nylig ny mobil og da hun starten den så sendte telefonen en melding til Sony Ericsson for å bekrefte at den er slått på eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå