abene Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 CustomizeGoogle er en gratis Firefox-utvidelse som kan brukes til å skreddersy Gmail og en del andre Google-tjenester. Les mer Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Spam-teller, dvs Spam(238)? Når ble det irriterende? Lenke til kommentar
.dat Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Synes dere kunne lagt ut eksempler. Lenke til kommentar
HalliHallo Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hey, tillegspakke Trur ikkje eg kjem til å bruke det med det første, men ser jo greit ut Lenke til kommentar
phex Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Herlig utvidelse! Takk for tipset! :-) Endret 20. oktober 2006 av phex Lenke til kommentar
albe Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg syntes det var deilig å slippe spamtelleren. Får litt hetta av å se 4583 spam-mail (og det vokser stadig!). Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 I alle dager? Det går da ikke an å irritere seg så mye over to paranteser og 3-4 tall, at man skal installere et eget program/addon bare for å bli kvitt 5-6 tegn? Er mye lettere å bare ignorere dem, uten å installere noe som helst. Jeg for min del liker å se på den. Da kan man sitte å si "haha, gmail har stoppet 616 ubrukelige mail som jeg slipper å bruke tid på å fjerne selv". Reklamen ignorerer jeg også, så den er heller ikke noe problem (den er jo helt ute i kanten... så om du ikke vil se den, ikke se dit) Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er lei for å måtte si det; Bra tips, men dårlig innhold/gjennomføring. Denne artikkelen leverer ikke halvparten av hva "CustomizeGoogle" fortjener. Det bør fokuseres på hovedfunksjoner av extension'en og ikke en ekstrafunksjon.. Jeg mener, Spam-telleren(!) (Dette blir som å teste en bil å skryte av rattlåsen) Lenke til kommentar
stout Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Lar denne utvidelsen deg endre og lagre innstillinger som man vanligvis må inn her for å gjøre, uten å være avhengig av cookies? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå