andralerv Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Updatet Internet explorer 7 i går. Fungerer ellers fint men selve nettsidene jeg virker som de har blitt mindre skarpe enn før. Hva Kan dette være? Første gang jeg logget meg på IE 7 så sto det ett eller annet om clearview for optimal kvalitet. Hva er det? Ikke at det er dårlig bilde men det er bare irriterende at nettsidene har blitt mindre skarpe(spes på text og rammer) Noen som vet noe om dette?? Andre Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hva Kan dette være? Første gang jeg logget meg på IE 7 så sto det ett eller annet om clearview for optimal kvalitet. Hva er det? 7111075[/snapback] Det er bare metode for å få skarpere fonter trodde jeg. Det er mulig å slå det på her: Tools-> Internet options -> Advanced -> Multimedia Se om det vakrere da Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Clearview burde kun brukes på lcd skjermer. På crt skjermer blir teksten som du sier mindre skarp. Clearview bruker sub-pixel informasjon (dvs at en piksel består av 3 elementer) for å "interpolere" bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå