Greatfaith Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg kjøpte meg en iPod mini på nettet for en stund siden. Problemet er at den nå har "klikka" helt. Jeg kommer inn på innstillinger på iPoden, som jeg ikke kommer ut av, og jeg må vente til batteriet går ut, før jeg kan skru den på igjen, så den fungerer litt. Sangene henger seg opp, og det tar ikke lange tiden før den går inn på innstillinger igjen. Jeg kan ikke sende den til en Apple butikk her i Oslo, for jeg kjøpte den av et konkurrent selskap, og derfor vil de ikke ta den. Syns det er rart fordi det er Apple produkter i begge butikkene, og det burde ikke ha noe å si hvor jeg har kjøpte den. Uansett så har jeg fått beskjed om at jeg skal åpne iTunes og koble til iPoden, og så skal jeg trykke på ikonet til den, og så velge Gjenoppbygg/restore, men den knappen finner jeg ikke. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg restarter iPoden og sletter alt, eller hvor jeg finner Gjenoppbygg/restore knappen? -Greatfaith- Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det er vel vanlig? Har også en kamerat som har de samme probleme. Løsningen for han var å hive den ipod og kjøpe creative. For han prøvde nemlig å sende inn ipod'n men garantien dekket ikke probleme. Lenke til kommentar
Tobinor Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Du kan jo evt ta en titt her og se om noe av det hjelper... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det er vel vanlig? Har også en kamerat som har de samme probleme.Løsningen for han var å hive den ipod og kjøpe creative. For han prøvde nemlig å sende inn ipod'n men garantien dekket ikke probleme. 7118589[/snapback] Opplevd det samme. 40gb ligger her bare. Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det er vel vanlig? Har også en kamerat som har de samme probleme.Løsningen for han var å hive den ipod og kjøpe creative. For han prøvde nemlig å sende inn ipod'n men garantien dekket ikke probleme. 7118589[/snapback] Opplevd det samme. 40gb ligger her bare. 7143624[/snapback] Dere tuller eller? Garantiet "dekket ikke problemene" ? :!: Uff. Lenke til kommentar
............... Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 prøv og send den inn i hvertfall da. Klag og klag og klag.. Hjelper ikke det, så gidder du vel ikke kjøpe iPod igjen vil jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå