Faridos Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Dette er min første oppdrag EVER . Og jeg er ikke ferdig med videregående enngang disse HTML,CSS,PHP kodene kan jeg godt da. Men Hvilken program vil dere anbefalle meg . Dette bli en side med masse Dynamiske greier og med brukernavn og passord styr. Kom med tips. Ikke noe kød plzz Lenke til kommentar
............... Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Seriøst, vnet litt mer en 7 min da..! Dreamweaver er ett(tror jeg) Endret 20. oktober 2006 av karlsn Lenke til kommentar
Faridos Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 takk skal prøve. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Til trådstarter: Du bør endre emnetittelen til noe som beskriver problemet ditt bedre og denne bumpingen er virkelig unødvendig. Hvis det gjentar seg fra din side vil det bli slått strengere ned på. Lenke til kommentar
Faridos Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 greit skal huske det til neste gang Lenke til kommentar
kloining Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg bruker Smarty som template-motor for nettsidene mine. Dette gjør all oppdatering av HTML (bruk XHTML btw) meget enkelt, siden du lager array og variabler i php, og "sender" det til templates'ene. Jeg kombinerer dette med jEdit og Dreamweaver, notepad++ som tekst-editor er også bra. Sørg for teksteditor som farger ulike elementer av koden, og skaff deg GODE rutiner for filstruktur og utseende av kode. God dokumentasjon i koden av stikkordform er også å anbefale. Lykke til. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Dette er min første oppdrag EVER . Og jeg er ikke ferdig med videregående enngang disse HTML,CSS,PHP kodene kan jeg godt da. Men Hvilken program vil dere anbefalle meg . Dette bli en side med masse Dynamiske greier og med brukernavn og passord styr. Kom med tips. Ikke noe kød plzz 7110991[/snapback] Dersom det er snakk om mye dynamisk, oppdragsgiver skal selv oppdatere innhold, og brukerstyring. Gå for CMS (Content Managment System). Skal oppdragsgiver ikke håndtere innhold, er SMARTY, DreamWeaver og JEdit greie. Eclipse med PHP modul kan også være til god hjelp. Mulige CMS. Passelig stor/komplekst nettsted: Joomla, Drupal, XMod Snakker vi om nettsted større enn dette finnes det etter min mening bare en løsning som duger av åpen kildekode, nemlig TYPO3. (og kan man TYPO3, duger den til alt, og er faktisk ekstremt rask å sette opp nettsteder med) De tre første, raske å få opp, brukervennlige, men man går etterhvert i veggen dersom man ønsker å finpusse alt. TYPO3, ekstremt fleksibelt (jeg mener ekstremt), men tar tid å lære. Sjekk TYPO3 Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå