tcg Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Heisann, er dell sin 24" for treig til spilling, spiller BF2 og UT04 og slikt... er responstiden slik at det går utover spillingen? Finnes det noen bedre alternativer i sammme format? Er kjempe takknemmelig for alle tilbakemeldinger, spessielt de som har erfaring med skjermen Lenke til kommentar
tiigem Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 har dell 2407 selv.. og er kjempe fornøyd.. utrolig bra skjermm, lite å sette fingeren på. har selv en A03 verson laget i mexico.. etterslep er det veldig lite å se til.. har klart å fremprovosere på noen vegger på gamle gode medal of honor.. har ikke merket no i bf1942, cs eller andre fps spill lars Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Heisann, er dell sin 24" for treig til spilling, spiller BF2 og UT04 og slikt... er responstiden slik at det går utover spillingen? Finnes det noen bedre alternativer i sammme format? Er kjempe takknemmelig for alle tilbakemeldinger, spessielt de som har erfaring med skjermen 7110967[/snapback] Vær oppmerksom på noen andre mulige problemer med skjermen (sjekk egen tråd i dette forumet), men til spilling syns jeg det fungerer helt greit. BenQ er vel på vei med en 24"-skjerm som skal ha noe spesielle greier for å redusere ghosting og som har fått veldig god kritikk, men vet ikke prisen eller tilgjengelighet (tipper prisen vil være vesentlig høyere enn Dell sin..). Lenke til kommentar
tiller Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har du god råd dvs 13.725kr: kjøp samme som meg: Eizo Flexscan S2410W. Du lurte på om alternativer om 24" så. Den har forøvrig Overdrive som jeg egentlig ikke aner hva er for noe, men tror det reduserer ghosting i krevende situasjoner slik som spill. Jeg er iallefall kjempefornøyd, spiller mye, og etterslep har aldri vært noe tema. Du kan lese mer om skjermen som jeg har skrevet under lesererfaringer i prisguiden. Det har også kommet en ny Coloredge CE240W som sannsynligvis er enda bedre - men den koster 18.363kr... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Overdrive er vel en kjapp økningen i spenningen slik at fargene ikke skal bli liggende igjen i krystallene så lenge, en slags turbo (enkelt forklart) Lenke til kommentar
tiller Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Overdrive er vel en kjapp økningen i spenningen slik at fargene ikke skal bli liggende igjen i krystallene så lenge, en slags turbo (enkelt forklart) 7111235[/snapback] Say... Skjermen min har turbo! Dumpventil og nitro neste! (takk for svaret, visste ikke det, har jo lest om det men forstod jo ingenting) Lenke til kommentar
Boye Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hm, Coloredge....mmmmmmmmmm..........namnam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå