thomassit0 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 ja, har sett det bli brukt begge deler i samme film, og jeg lurte litt på hva som er vitsen, trodde begge deler bare var for å kunne legge til digitale effekter senere jeg ? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det finnes også gule (brukt i Fuglene) og fiolet (brukt i matrix) forskjellen ligger i fordeler og ulemper, noe du kan lese mer om her Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 ja, har sett det bli brukt begge deler i samme film, og jeg lurte litt på hva som er vitsen, trodde begge deler bare var for å kunne legge til digitale effekter senere jeg ? 7110957[/snapback] Ta på deg en blå genser og stå foran en blåskjerm, så ser du raskt problemet. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 ja, har sett det bli brukt begge deler i samme film, og jeg lurte litt på hva som er vitsen, trodde begge deler bare var for å kunne legge til digitale effekter senere jeg ? 7110957[/snapback] Ta på deg en blå genser og stå foran en blåskjerm, så ser du raskt problemet. 7112905[/snapback] Det var ganske gøy før i tiden når blåøyde nyhetsoppleserne i NRK hadde 2 hull tvers gjennom hodet der øynene skulle være. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 ja, har sett det bli brukt begge deler i samme film, og jeg lurte litt på hva som er vitsen, trodde begge deler bare var for å kunne legge til digitale effekter senere jeg ? 7110957[/snapback] Ta på deg en blå genser og stå foran en blåskjerm, så ser du raskt problemet. 7112905[/snapback] Hva da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 You become INVISERBULL! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 YOU CAN'T SHOOT WHAT YOU CAN'T SEE! AARGH! Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 I følge ei kjerring på NRK som hadde omvisning med oss, var den grønne fargen bedre til formålet enn hva den gamle blåfargen var. Derfor hadde de skifta fra blå til spygrønn. Så det. Hele nyhetsstudioet til NRK skal snart bli digitalt og da skal hele driten bli spygrønn : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå