Yidaki Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Heisann folkens Har et problem som jeg ikke helt forstår. Av en eller annen grunn, resetter maskinen seg plutselig, dette kan skje opptil 2-3 ganger i løpet av en dag. Kan det være minneproblemer, eller noe med hovedkortet. 1.4 ghz thunderbird Geforce 4-ti 4600 K7t -Turbo lmdt edit. m/512 mb ram 2 Western Digital HD på 80 gb Har masse vifter i maskinen, så temp. er ikke noe problem. Er det en guru der ute med et bra svar...:smile: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Skru av automatisk omstart i systemegenskaper > avansert > oppstart og gjennopretting. huk vekk start på nyttt automatisk! da får du en blåskjerm som sier mer om hva problemet skyldes.. Så poster du den her hvis den ikke sier deg noe :smile: G Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 00:16, skrev Goebbels:Skru av automatisk omstart i systemegenskaper > avansert > oppstart og gjennopretting. huk vekk start på nyttt automatisk!da får du en blåskjerm som sier mer om hva problemet skyldes.. Så poster du den her hvis den ikke sier deg noe :smile:G Ok, har gjort det nå, men maskinen har ikke resettes enda...får håpe det skjer (ikke) da :smile:Når det skjer, tar jeg eventuell kont. hvis jeg da enda ikke vet probl. Takk uansett :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå