percha Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har planlagt og kjøpe ny telefon en god stund nå, men jeg har ikke funnet noe som kan matche den gamle Nokia 8890. Jeg bruker nå en Qtec 20kg's tungvekter med alle de funksjonene jeg absolutt ikke trenger, bortsett fra at jeg får litt ekstra trening med og spasere rundt med 20 ekstra kilo i lomma. Noen som vet om noen liten telefon, med farge skjerm, helst en del fancy funksjoner som kamra, radio/mp3 m.m... sett litt på ericsson telefonene, men klarer ikke helt bestemme meg, bryr meg ikke om prisen Lenke til kommentar
3121 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hva med å følge opp Nokia fra din gamle 8890, til den nye 8800 Sirocco Edition? Den er jo lekker:) Lenke til kommentar
percha Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Hva med å følge opp Nokia fra din gamle 8890, til den nye 8800 Sirocco Edition? Den er jo lekker:) 7110695[/snapback] Ja, tenkt litt på den også. Også, en annen ting som hadde vært fint på den er Wlan, ganske kjedelig og logge på wap og sitte 2 timer og vente på en stor mail skal laste.. Edit: 8800 Sirocco Edition, er vel litt dyr i forhold til funksjonene den bærer på? - http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=66912# Noen som har prøvd denne? Endret 20. oktober 2006 av percha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå