Suburbian Hero Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvordan ser sesongens Premier League ut, og Tippeligballen hvilken er det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Premier League brukar T90 Aerow II. I Tippeligaen brukar dei VM06-ballen. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 De bruker forskjellige baller i tippeligaen i gårsdagens kamp mellom RBK og Brann var det iallefall ikke en VM ball som ble brukt... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Lagene i TL bruker vel ballene til hjemmelagets utstyrsleverandør. Ingen offisiell Tippeliga-ball. Brann bruker Umbro, og på hjemmekampene til Brann blir det spilt med Umbro-ball. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Lagene i TL bruker vel ballene til hjemmelagets utstyrsleverandør. Ingen offisiell Tippeliga-ball. Brann bruker Umbro, og på hjemmekampene til Brann blir det spilt med Umbro-ball. 7132005[/snapback] Pokker ta lavmåls fotball . Jeg kjøper Premier League ballen... Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Fant link til den andre Puma ballen jeg snakka om:p http://www.torshovklubb.no/Design02/detail...pt=310&farge=-1 Skal visstnok være veldig bra:D Og som en eller annen sa "1000 kr er ike så mye!" her vil jeg presisere at 1000 kroner ikke er så mye, spesiellt hvis du er konfirmert, men for noen er det en del! Lenke til kommentar
wilai Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 eg kjøpte VM ballen min med engang den kom ut og da koste den 999kr da var eg ikkje konfirmert Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Jobber til daglig og tjener pengene mine selv, 1000kr er fortsatt ikke mye visst du tenker på hva du bruker pengene til ellers... jeg kjøper heller en ball for 1000kr istedet for å spise ute 5ganger, eller ute å drikke 2 helger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå