Gå til innhold

Guide til Pinnacle redigering

Anbefalte innlegg

Det er fint med guide for programmer til videoredigering.

Det jeg ser etter er en norskspråklig, ryddig og god guide for bruk til Pinnacle 10 redigering, fra start til slutt. Kan selvfølgelig bruke engelsk versjon, men fortsatt er det mange tekniske begrep som mangler oversetting hos meg.

Hvor finner jeg noe brukbart? :cool:

Kanskje er det noen som har tid og anledning til å lage en fin guide og plassere på forumet? Det tror je mange ville ha satt pris på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er fint med guide for programmer til videoredigering.

Det jeg ser etter er en norskspråklig, ryddig og god guide for bruk til Pinnacle 10 redigering, fra start til slutt. Kan selvfølgelig bruke engelsk versjon, men fortsatt er det mange tekniske begrep som mangler oversetting hos meg.

Tror du bruker kortere tid på å lære deg de engelske termene enn å finne en norsk guide. Dersom det er noe du lurer på, er det jo dette det rette stedet å spørre også. Tross alt, det er jo ikke så mange termer å holde styr på heller...
Kanskje er det noen som har tid og anledning til å lage en fin guide og plassere på forumet? Det tror je mange ville ha satt pris på.

Joda, men det finnes mye materiale på engelsk, og programvare har dessverre så kort levetid, samt at det finnes så mye forskjellig, at det ikke nytter med guider på norsk til alle...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...