And.rs Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hadde vært morsomt og få til her på forumet nå som spillet er ute... Noen som er med? Kan jo lage cup osv... Skal skrive mer utfyllende men er på jobb Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Eg anar ikkje kva du snakkar om - men er det noko med multiplayer i Double Agent så er eg med! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) ****slettet**** Endret 20. oktober 2006 av qoutor Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Eg anar ikkje kva du snakkar om - men er det noko med multiplayer i Double Agent så er eg med! 7110538[/snapback] Ja det ver litt dårlig beskrevet... Sånn jeg forstår det er det mulighet for og danne en gruppe på 6 personer (kalles en squad) og dermed spille mot andre squads over live. Det blir en klan kan man si... Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Eg anar ikkje kva du snakkar om - men er det noko med multiplayer i Double Agent så er eg med! 7110538[/snapback] Ja det ver litt dårlig beskrevet... Sånn jeg forstår det er det mulighet for og danne en gruppe på 6 personer (kalles en squad) og dermed spille mot andre squads over live. Det blir en klan kan man si... 7110605[/snapback] http://nordoelum.com/scforum/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå