Bjorhus Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei Jeg har en Nokia N70, og irriterer meg grønn over verktøylinja som ligg på "skrivebordet", da jeg aldri benytter meg av den. Jeg har legg så godt jeg kan, etter hvordan man fjerner denne, men finner ikke svaret.. Så, hvis noen vet hvordan dette gjøres..? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 HeiJeg har en Nokia N70, og irriterer meg grønn over verktøylinja som ligg på "skrivebordet", da jeg aldri benytter meg av den. Jeg har legg så godt jeg kan, etter hvordan man fjerner denne, men finner ikke svaret.. Så, hvis noen vet hvordan dette gjøres..? 7110451[/snapback] Nå er det en stund siden jeg hadde N70, men er ikke dette Aktiv ventemodus da? Gå til verktøy-innstillinger-ventemodus og slå den av? Sorry om jeg husker feil, har N73 nå, og husker ikke om dette er likt på disse to telefonene. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Hurra!! Takker og bukker:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå