nilberg Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Jeg har nettopp kjøpt en 8GB minnepinne fra Corsair, og kunne gjerne tenkt meg noe å henge denne i. Hva heter den løkka som en henger rundt halsen? Hvor kan en anskaffe seg en slik? Endret 20. oktober 2006 av nilberg Lenke til kommentar
clario Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har et par stykker liggende hjemme, alle har jeg fått med firma... Expert, Netcom, Spray.... Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Har et par stykker liggende hjemme, alle har jeg fått med firma... Expert, Netcom, Spray.... 7110371[/snapback] Ja, men hva heter de? Selve løkka eller halsbåndet om du vil må jo ha et navn? Prøver å finne et begrep som er søkbart på Google osv... Lenke til kommentar
clario Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Kommer ikke på noe navn på det på norsk, men tror det heter Lanyards på engelsk. Får hvertfall mange treff av det på Google. Endret 20. oktober 2006 av clario Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Kjøpte nettopp en 4GB Corsair minnepinne, og jeg fikk med et fint bånd til å henge den rundt halsen med. Men det er vel ikke noe verre enn å skaffe et hvilketsomhelst halsbånd eller lage sitt eget vel? Trengs jo ikke noe spesielt i bunn og grunn. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Corsair pleier vel å ha sånn halsbånd med i pakken, hvertfall fikk både jeg og en annen jeg kjenner det med. Lenke til kommentar
KickF Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har et par stykker liggende hjemme, alle har jeg fått med firma... Expert, Netcom, Spray.... 7110371[/snapback] Ja, men hva heter de? Selve løkka eller halsbåndet om du vil må jo ha et navn? Prøver å finne et begrep som er søkbart på Google osv... 7110390[/snapback] Prøv Keychain ... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Er dette egentlig ett spørsmål rundt minnepinner? Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Heheh.. Nei, ikke om minnepinner. Beklager feil topic. Korsfest meg til moderatorene.. Lanyards er korrekt. Jeg kjøpte nettopp en 8 GB Crucial Voyager USB stick, men båndet som fulgte med var kjempesvært og tjukt, men en haug med logoer og reklame på. Jeg kunne tenkt meg en så minimalistisk lanyard som mulig, men en grei festeanordning. Lanyard altså.. Takker, clario. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå