SKAÐI Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Skal om ca halvannen uke har særemne i Norsk hip-hop/rap... Der jeg har planer om å lage presantasjonen i power ponit, men siden mine skillz med ps ikke er syke. Så lurer jeg på om noen kunne lagt en enkel og grei bakgrunn til meg ? Allt hip hop inspirerte ting funker! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hvilken oppløsning? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Hei! Dette er mitt forslag: Jeg er ikke ferdig enda, det er ganske tomt enkelte steder. Edit: Nå har jeg jobbet litt mer på bildet: Endret 21. oktober 2006 av Baba2 Lenke til kommentar
xHT Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 No offence Baba2, men jeg synes ihvertfall det ble litt vel mye stæsj på det bildet. I og med at det er snakk om en bakgrunn til en PowerPoint presentasjon bør den være veldig enkel, og gjerne i lyse farger så man teksten er lettleselig. Poenget er at bakgrunnen ikke skal ta all oppmerksomhet, men bare virke som et ekstra touch til resten av presentasjonen. Skal prøve å mekke no greier i morra, selvom jeg ikke er noe fan av hip-hop og rap sjøl. Får se hvordan det blir... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Okey, her blei resultatet mitt... Denne skal jeg bruke til å åpne presentasjonen med Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Og denne skal brukest som bakgrundSkjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): takk til Baba2 for bildet Endret 24. oktober 2006 av Best0 Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Den andre "Vis/Skjul den skjulte teksten!" fungerer ikkje, den berre åpner/lukker den første, iverfall hos meg. Kan være Maxthon sin feil (nettleseren). Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det norske flagget har feil tykkelse på stripene! Søk på google så finner du nok et bedre flagg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå