Cucum(r) Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Litt synd de http://www.takebacktheweb.org/ er for OS X only Knakende gode themes.. 7138025[/snapback] Dei er sinnsvakt gjennomførte, ja. Det hadde kanskje vore litt teit å ha èin applikasjon på Windows som ligner på OS X, da? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ikke om man kjører shell-skin som har samme look som OS X. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ikke om man kjører shell-skin som har samme look som OS X. 7139712[/snapback] Dét er sant. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ikke om man kjører shell-skin som har samme look som OS X. 7139712[/snapback] jammen sett Opera til å bruke system-skinnet. På den måten får du samme look som windows. Og hvis windows allerede bruker en OS X-skin, blit alt fryd og gammen Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) PlastikOpera er et herlig skin: Endret 24. oktober 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 GrApple også 7141054[/snapback] Den vil jeg ha. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 http://takebacktheweb.org/ Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) PlastikOpera er et herlig skin: 7140360[/snapback] Nei, ikke i det hele tatt. Standard theme i Opera er derimot herlig! Selv ikke Apple slår den. Google Talk, Picasa og Safari er også pene. Endret 24. oktober 2006 av JonT Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Standardteamet er greit nok, men siden muligheten til å bytte skin er der, og det er såpass enkelt (ingen restart av prog eller noe), så er det gøy å finne sin egen lille favoritt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Litt feil postet, beklager. Endret 24. oktober 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 http://takebacktheweb.org/ 7141456[/snapback] Jeg fant noe som var så godt som likt til Windowsen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 @Marley: Hvilken program er den launcheren din? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 @Marley: Hvilken program er den launcheren din? 7142240[/snapback] Launchy Funker som banna bein. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Standardteamet er greit nok, men siden muligheten til å bytte skin er der, og det er såpass enkelt (ingen restart av prog eller noe), så er det gøy å finne sin egen lille favoritt. 7141605[/snapback] Det vet jeg. Liker veldig godt theme featuren i Opera. Men selve themene man kan velge mellom er ikke pene. (De er ikke så mye dårligere enn Firefox. Det er bare at standard themen i Opera er utrolig pen!) Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Slik som: "IE7 brukbil med ny lakk"? 7112118[/snapback] Usaklig eller ikke usaklig, jeg prøvde IE7 i dag og kan ikke akkurat si meg så veldig uenig. Makan til klumsete og klønete surfeopplevelse skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Har forresten til stadighet glemt å nevne en vesentlig ting: Firefox har add ons. Opera har plug-ins If you are a developer and would like information on developing a plug-in for Opera please see Ope Opera, en stor løve i liten godtepose. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Personlig har jeg ikke påstått at Opera er bloatware, men har forståelse for at folk som får med et tonn med funksjoner, når de egentlig kun er ute etter noen få, kanskje oppfatter dette som bloat. I og med at Opera skjuler alt når du installerer den, så er det umulig å få denne oppfatningen. Det er kun folk som er ute etter å finne noe negativt om Opera eller folk som tror blindt på Opera-hatere som tror at det er noen grunn til å oppfatte Opera som "bloated". I så fall er det jo bra. Dog har jeg mer sansen for en plugin-oppbygning hvor man kun laster ned det man ønsker selv. 7138762[/snapback] Opera har det beste fra to verdener: Nyttige ting bygget inn, samtidig som du kan utvide programmet på forskjellige måter. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Personlig har jeg ikke påstått at Opera er bloatware, men har forståelse for at folk som får med et tonn med funksjoner, når de egentlig kun er ute etter noen få, kanskje oppfatter dette som bloat. I og med at Opera skjuler alt når du installerer den, så er det umulig å få denne oppfatningen. Det er kun folk som er ute etter å finne noe negativt om Opera eller folk som tror blindt på Opera-hatere som tror at det er noen grunn til å oppfatte Opera som "bloated". Tja ,har fortsatt forståelse for at folk ikke vil ha med funksjoner de ikke vil ha. "Out of sight" er ikke det samme som "out of mind". Opera har det beste fra to verdener: Nyttige ting bygget inn, samtidig som du kan utvide programmet på forskjellige måter. 7145680[/snapback] Vel å merke kun dersom man finner de tingene som er bygget inn nyttige. Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har prøvd Opera, og hver gang jeg ikke får bruke del.icio.us pluginen til Firefox. Blir jeg desperat. Kan ikke leve uten Firefox og del.iciu.us. Men som mange sier, smaken er som baken. Eneste jeg kan tolke denne tråden hen, er totalt usaklig propoganda. Folk klarer som regel å velge selv. Personlig finner jeg IRC-klient, mail-lient, widgets, som bloat. Dette har jeg egne programmer for. Men folk kan fint velge Opera for min del. 7110817[/snapback] Du får tilgang til del.icio.us via Spurl. Spurl kan synkronisere bokmerker til og fra del.icio.us og du får et eget panel i Opera for denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg