Gå til innhold

Firefox er tregt, IE er middels, Opera er raskest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Standardteamet er greit nok, men siden muligheten til å bytte skin er der, og det er såpass enkelt (ingen restart av prog eller noe), så er det gøy å finne sin egen lille favoritt.

7141605[/snapback]

Det vet jeg. Liker veldig godt theme featuren i Opera. Men selve themene man kan velge mellom er ikke pene. (De er ikke så mye dårligere enn Firefox. Det er bare at standard themen i Opera er utrolig pen!)

Lenke til kommentar
Personlig har jeg ikke påstått at Opera er bloatware, men har forståelse for at folk som får med et tonn med funksjoner, når de egentlig kun er ute etter noen få, kanskje oppfatter dette som bloat.

I og med at Opera skjuler alt når du installerer den, så er det umulig å få denne oppfatningen. Det er kun folk som er ute etter å finne noe negativt om Opera eller folk som tror blindt på Opera-hatere som tror at det er noen grunn til å oppfatte Opera som "bloated".

I så fall er det jo bra. Dog har jeg mer sansen for en plugin-oppbygning hvor man kun laster ned det man ønsker selv.

7138762[/snapback]

Opera har det beste fra to verdener: Nyttige ting bygget inn, samtidig som du kan utvide programmet på forskjellige måter.

Lenke til kommentar
Personlig har jeg ikke påstått at Opera er bloatware, men har forståelse for at folk som får med et tonn med funksjoner, når de egentlig kun er ute etter noen få, kanskje oppfatter dette som bloat.

I og med at Opera skjuler alt når du installerer den, så er det umulig å få denne oppfatningen. Det er kun folk som er ute etter å finne noe negativt om Opera eller folk som tror blindt på Opera-hatere som tror at det er noen grunn til å oppfatte Opera som "bloated".

Tja ,har fortsatt forståelse for at folk ikke vil ha med funksjoner de ikke vil ha. "Out of sight" er ikke det samme som "out of mind". ;)

Opera har det beste fra to verdener: Nyttige ting bygget inn, samtidig som du kan utvide programmet på forskjellige måter.

7145680[/snapback]

Vel å merke kun dersom man finner de tingene som er bygget inn nyttige. ;)

Lenke til kommentar
Har prøvd Opera, og hver gang jeg ikke får bruke del.icio.us pluginen til Firefox. Blir jeg desperat. Kan ikke leve uten Firefox og del.iciu.us. Men som mange sier, smaken er som baken. Eneste jeg kan tolke denne tråden hen, er totalt usaklig propoganda. Folk klarer som regel å velge selv.

Personlig finner jeg IRC-klient, mail-lient, widgets, som bloat. Dette har jeg egne programmer for. Men folk kan fint velge Opera for min del.

7110817[/snapback]

Du får tilgang til del.icio.us via Spurl. Spurl kan synkronisere bokmerker til og fra del.icio.us og du får et eget panel i Opera for denne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...