Slartibarti Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei, Jeg har en følelse av a min PC ikke yter maksimalt og trenger en benchmark verktøy. Er det noen som kjenner til noen freeware benchmark verktøy som er bra? Dette for både CPU, HD og skjermkort. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Kan du gi oss litt mer informasjon om din hardware, takk? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 3dmark 01,03,05,06 har gratis trial utgave Viss det var slike ting du mente da... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 PCMark05 SiSoft Sandra - benchmark bl.a CPU, RAM eller HD 3DMark CrystalMark CPUZ, for generell info om systemet Er vel noen. Ikke alle er helt freeware, men fungerer "rett ut av boksen." Lenke til kommentar
AOe Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Er ikke helt sikker på om jeg forsto dette helt. Hvis du skal sjekke hvordan manskina yter, kan du jo bruke 3d mark. Der testes i hovedsak skjermkort, men og prosessor. Superpi tester prosessoren så vidt jeg veit. På harddisken så veit jeg ikke noe serlig. Men maskina blir jo forsåvidt noe raskere av å kjøre disse programmene. Edit: som mannen sa... Endret 20. oktober 2006 av AOe Lenke til kommentar
meeg Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Super PI v1.5 (CPU) HD Tach 3 (harddisk) 3Dmark* (GPU) Alle gratis! Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Du kan jo prøve CrystalMark. Tester hele maskinen. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Uh. Jeg leste tweaking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå