Garreth Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei. Holder på med et cms. Har et script som egentlig brukes som sitelocator (Du er her -script) Men jeg prøver å modifisere det til å skrive ut overskriften fra hovedkategorien brukeren står i. Nå blir det : 'Hovedkategori' - 'Underkategori'. Jeg vil at bare 'Hovedkategori' skal stå. Noen som ser hva jeg må forandre? Dette er litt for avansert php for meg. $categorybacktrace = $SITE->getRunTimeValue('categorybacktrace'); $category = $SITE->getRunTimeValue("category"); if(is_array($categorybacktrace)) { $count = count($categorybacktrace); $html = ""; for ($i =0; $i < $count; $i++) { if ($categorybacktrace[$i]['object']->getIndexedLevel() > 4 && $categorybacktrace[$i]['object']->getIndexedLevel() <= $category->getIndexedLevel()) { $html.= "<h2 id=\"hovedkategori\">".$categorybacktrace[$i]['object']->getDescription()."</h2>"; } } echo $html; } Lenke til kommentar
Peter Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) for ($i =0; $i < $count-1; $i++) { men vet ikke hvordan det ser ut når man er på hovedsiden Endret 20. oktober 2006 av Nazgul Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Yes. Det fungerte! På forsiden har jeg en annen kategorivisning så jeg bruker ikke den koden der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå